Gå til innhold

Da er jeg igang....

Anbefalte innlegg

Skrevet

med medisinene som forhåpentligvis skal gjøre, så jeg får mange oppegående år sammen med barna mine.

Tankene og det vonde rundt det som ventet,forsvant idet vi kom inn i phantomhulen :) En varme,gjestfrihet og en god følelse av å virkelig være ventet både av liten og stor.

Nydelig mat..skravla gikk og etter som vi pratet fant vi jo ut at verden er et bittelite sted.Jeg har tilogmed gått på gulvene hennes før,og på skole i mange år med hennes mann,vi var faktisk russ sammen ;)

Minstemann storkoste seg,måka er helskjønn og jeg fikk kjempedårlig tid.....

Det gikk greit på Rikshospitalet.Begynner å bli kjent med avdeling og menneskene. Masse info,prøvetaking og så startet jeg opp med første sprøyten. Det var vondt,det er ømt og jeg ble uvel++ men nå er jeg igang :) Samboer var med takket være phantomet,er så glad for det.Han er min største støtte og klippe i livet.

Og jeg skal ikke stikke meg igjen før imorgen..:))))

Kom tilbake til varmen...Minstemann sov fortsatt,men våknet da jeg kom...fikk druer,som er det beste han vet! Kan man ha det bedre?

Han har vært rolig og i strålende humør i ettermiddag.

Jeg er sliten nå...og venter storesøster hjem fra Danmarkstur,gleder meg til referat. (om jeg får vite alt da)

Kjenner at jeg har vært spent i kroppen...og er litt utladet på en måte.

Vi bare si tusen takk....for klemmer og lykkeønsker,tanker og oppbacking :)

God varm klem til dere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre at dagen gikk bra! Og så så flott at du fikk med deg mannen din; hurra for snille phantomet som stilte opp sånn! Og ikke mindre morsomt at verden viser seg å være et lite sted c",)

Skrevet

Hei!

Så godt at det ordnet seg med barnevakt! Så bra at du ikke måtte dra på sykehuset alene!

Håper at du snart føler deg bedre. Tenker på deg.

Klemmer

Skrevet

Det var godt å høre, alt går fremover når en bare får tatt det første steget!! Herlig at lillemann hadde det fint, du vet at vi som har møtt barnevakten har aldri vært i tvil om at det er et godt sted å være for en liten kar!

Og så morsomt at phantomet og du "kjente" hverandre fra før, verden er sannelig mindre enn vi tror :)

Skjønner godt at piffen har gått ut av deg i kveld. Slapp av og kos deg med de små og den store!

Klemmer fra meg :)

Skrevet

Jeg er ikke overrasket over at de vonde tankene slapp taket litt når du kom hjem til phantomet. Godt å være sikker på at minstemann hadde det fint også når du skulle starte på det dumme du helst ville vært foruten. Bra at mannen kunne være der for deg og sammen med deg.

Skjønner at du er sliten og kanskje litt utladet nå. Antar at storesøster ikke forteller mamma alt, men det meste kanskje?

Skrevet

Tusen takk for hyggelig besøk, og ikke minst for tilliten...Det er ikke bare bare å la andre passe det mest dyrebare man har!

Jeg synes det var trivellig å ha dere på lunsjvisitt. Og minsten er virkelig skjønn!!!!!

Jeg synes du er sterk og modig. Det var vondt å se deg da du kom tilbake, tydelig preget av dagens belastning! Men du mestrer det beundringsverdig!!

Gleder meg til å besøke dere om ikke altfor lenge..Måka og minsten fant jo tonen der de satt og koste seg med druene sine. Og så søt minsten var da han lot Måka knabbe noen av de dyrebare druene fra seg....

Skrevet

Heisann!

-sjølv om eg ikkje er heilt oppdatert her no, so vil eg sende mange god bedring klemmar, og lykke til i dagane framover!

c",)

Skrevet

Kjære deg,

godt at det ordnet seg til slutt - det gjør det for snille jenter vet du:-)

Tøft å starte runde på sykehuset og medisiner i kroppen. Prøv å ta vare på deg selv fremover og kos deg med dine.

Har tenkt på deg i dag!

Klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...