Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Er 16+4 og kjente de første sparkene for ca to uker siden. Men de siste tre-fire dagene har jeg ikke kjent noe. Er dette normalt tro og ingen grunn til bekymring? Noen som har en ide? Var på UL for 4 uker siden og da sto alt bra til. Hvor stor er sannsynligheten for at det skal gå galt nå da tro?! Æsj, hvorfor kan man ikke bare nyte graviditeten og ha tro på at alt er bra til det motsatte er bevist. Det går jo som regel bra med de fleste. Noen som har lyst til å svare?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 denne variasjonen er helt vanlig så tidlig i svangerskapet. lykke til videre !
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Kjente ikke noe før i uke 19 jeg så...... Så tidlig som du er nå, kan man sikkert ikke kjenne noe hver dag da retningen på sparka har alt å si. Sjelden det år galt når du er kommet såpass på vei! særlig om hjertet slo, kan du bare slappe av å anse det som HELT unsannsynlig at noe går galt......
juhuuuu Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Har ogsaa lest at det er helt normalt aa ikke kjenne liv hver eneste dag saa tidlig, det boer man foerst vaere oppmerksom paa de siste par maanedene av svangerskapet. Kommer ogsaa an paa hvordan babyen ligger i magen. Saa nyt svangerskapet og de sparkene du kjenner, du :-)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Tusen takk for alle oppmuntrende svar. Nå ble jeg beroliget og kan sove godt i natt også. Vennlig hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå