dritgrei hei hei! Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 håper det har gått greit i dag plutseliten! Vi skal i bryllup i helgen vi... det blir koselig, har dere store planer for liv og virke i helgen?
Karomamma Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Koko koko kokokorokoko!! Jeg er her snart... Tulletøysekoppen fant plutselig ut etter noen uker i ny seng at det er mulig å klatre ned av den og ikke bare opp i den... Hun dukker stadig opp i stuen med nye idéer, so here we go again... Ja ja, det er vel bare å starte fra begynnelsen med strengt leggeregime for n'te gang... Sutre sutre I helgen skal vi... la meg se... INGENTING spesielt, jippi!! Koselig med bryllup da! Jeg vil også i bryllup en gang til, det var så innmari innmari koselig og moro forrige gang
Reveenka Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Er her! Helgen nærmer seg, og skalvise....jeg skal jammen ha jobbehelg, jeg gitt! Men det blir sikkert OK, to kveldsvakter, så da blir det rolig start på dagen og fri formiddagen før jeg går på. Sånn tull og tøys har vi hatt her på kvelden i et par måneder nå - revegullet har skjønt hvor lett det er å krabbe ut av sprinkelsenga siden sommerferien så vi har hatt en del strevsomme kvelder - for ikke å snakke om netter hvor vi våkner av at noen enten står ved sengen vår, tusler rundt og leker i kjellerstuen eller vekker en revunge eller tre.... Kjenner at jeg nærmer meg tålegrensen for hva jeg orker av søvnløse netter nå...
Plutseliten :) Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Tusen takk.Det har gått bra,har vondt på stikkstedet,er litt ør og sliten...skrevet referat lenger ned Fikk akkurat datteren hjem,og hun hadde kjøpt sminkegreier til mamman sin )) Til helgen er det bursdagsfeiring for Adrian.Lille vennen min fyller 1 år på mandag,og det må feires må du vite. Faddere med barn kommer på formiddagen på søndag.Storfamilien kommer på biff stroganoff middag på selve dagen. Så det blir kakebaking,og matlaging..så om noen har knalloppskrift på biff stroganoff taes det imot med takk. Jeg har som nevnt før et manglende gen på matlaging...men synes liksom ikke at jeg kan servere Fjordland heller ) Sjokoladekake tog kan jeg lage....og det blir gøy!! Hvordan går det med deg? Med kvalmen og trettheten?? Klem
Karomamma Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Huff, det er en fattig trøst at flere har det som vi... Akkurat nå ligger hun over dørstokken til rommet sitt, for hun vet at det ikke er lov å komme ut. Ooops, nå ser jeg henne gjennom glassdøra. Hun åler seg på gulvet bortover gangen. Må løpe!
Maud Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Hallo, her er jeg. Bryllup høres hyggelig ut, har jammen ikke vært i noen siden vårt eget og det er snart et år siden... Helgen går vel med til diverse husgreier. Finne fliser, bestemme farge på veggene, redde en komfyr vi skal gi til noen venner og kanskje plante noen løker sånn at det blir fint til våren? Og så sove da, det trenger jeg kjenner jeg :-)
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Hallooo Jeg er her... Nok en kveld alene... Ikke mye søvn her i gården heller.. Må være noe som går:) I helga planlegger vi tur til hytta og blir der til tirsdag, eller kanskje lenger. Mannen skal på møte, så jeg er avhengig av at mommo og foffar skal komme og avlaste meg på hytta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå