Gjest thricane Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 elsker sånne innlegg som dette jeg da, siden sminke er mitt "dop", som sko er for andre:) lister opp mine: silky c serum, fra hud og helse dermal clay cleanser fra dermalogica multivitamin power firm fra dermalogica id are minerals pudder (har ikke prøvd glow minerals, har noen av dere?) diorshow fra cd guirlain solpudder juicy tubs lipgloss body shop foundation og pudderperler flere forslag til den perfekte makeupsamling?
chill+enda en til Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Idealist skin refinisher fra Estée Lauder (serum) Daywear Plus fra Estée Lauder (farget dagkrem som tilpasser seg fargen i huden). Terracottapudderet fra Guerlain. Touche Éclat fra YSL (dekker mørke ringer rundt øynene, sov, fantastisk!) YSL sin mascara, kommer aldri til å bytte den ut. Lipgloss fra Guerlain. Liten touch av glitter i den, uten at det blir for mye. Ikke er den klissete å ha på heller. Sånn, det var mine favoritter Og man blir litt hekta på det, når man først finner noe som passer huden sin.
Gjest thricane Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 ohhh, spennende:) hvor får du kjøpt YSL?
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Everyday Minerals - Verdens beste foundation, concealer, pudder og blush, og verdens fiiiineste glitterende øyenskygger ;-D
Gjest thricane Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 hvor får man sjekket ut de produktene?
lille je Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Kanebo pudder og foundation... Kanebo lipgloss. Max Factor masterpiece max mascara. Biotherm aquasource fuktighetskrem Rimmel øyeskygge, men den finner jeg ingen steder lenger:(
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 Ok...=): Først rensekrem, oljer, øyekrem og dagkrem fra Decleor. Chanel foundation Canebo pudder Chanel solpudder Juicy tube nr.14 Flytende eyeliner fra Helena Rubenstein Consealer fra YSL Diverse øyenskygger fra Body shop eller Estee Lauder Penn i fra YSL Diorshow eller Lancome Hypnose som mascara...
chill+enda en til Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg kjøper YSL (Yves Saint Laurent) hos parfymeriet. Er sikkert ikke alle parfymerier som fører det, men sjekk litt rundt.
Nyseryllikberta Skrevet 4. oktober 2007 #11 Skrevet 4. oktober 2007 I.d bareminerals foundation og concealer kanebo 38g mascara rouge fra isadora (mineral-serien) lipgloss fra Estee Lauder øyebrynspudder og voks fra Smashbox gode koster, i.d. koster er favoritt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå