Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg vil ha en vogn som eldste kan sitte å se forover, mens babyen er vendt mot meg.. noen som har forslag og kanskje linker så jeg kan se bilde?
Gaasemor Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Hei. Vi har denne: http://www.babyproffsen.se/katalog/2007/pdf/7.pdf (se bildet nederst til høyre.) Var i Sverige og kjøpte. Synes den er bra. Lett og fin og trille med de svingbare forhjulene. Vi har imidlertidig ikke testet den på vinterføre ennå. Dog: bag'en er ganske smal slik at det passer dårlig med dyne oppi, jeg velger derfor å kle på min yngste (4 mnd nå). Du bør kanskje vurdere litt i forhold til når på året du føder også. Vet forøvrig at Babyshop har begynt å forhandle samme merket, men har aldri sett dobbeltvognen hos dem (men kan kanskje bestilles??). (Comfort-varianten fantes ikke da vi kjøpte vår vogn). (Husk å kjøpe med to stk regntrekk om du går for denne slik at du har et for vogn med en bag og et når du tar av!) Total kostnad for vogn + bag + to regntrekk + et myggnett: ca. 5.500 NOK. Vi har to års forskjell mellom våre barn. Eneste savnet med denne vognen er en håndbrems, men det har jeg ikke sett på noen andre dobbeltvogner heller.
It's all about me Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Gå inn på www.barnevognguiden.no --> avansert søk og huk av for søsken/tvilling. Er ikke alle vogner som finnes du får opp der,men ganske mange. Med dine kriterier hadde jeg tatt en ekstra titt på Easywalker og Firstweels City Twin
LegallyBlond Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 phil and teds sport (eller e3). Knallgod vogn som jeg er utrolig fornøyd med. Bruker den i tilleg som sportsvogn til eldste når vi har behov for det, og shoppingvogn til mini. Skal ha den til sportsvogn til mini også etterhvert. Fantastisk god å trille, kommer fram overalt og er veldig lett. Skal love deg jeg har vært glad mange ganger for at jeg slipper å trille en tung, dobbel søskenvogn. Det er TUNGT å trille to barn =) Har 2 års alderforskjell her. www.philandteds.com se bilder på www.biteringen.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå