mayaya Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 med barneutstyr? Utenom de 2 som er "kjente" her på skravle?
mayaya Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2007 *fnis* har sett deg her et par ganger før ja! :-p åssen skjønte du at jeg mente deg? :-o hihi
mayaya Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2007 men er det ikke flere da? må da være flere? hihi
våken_om_natta Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 LOTP: Hva selger du egentlig? Link??
mayaya Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2007 er da vel lov til å svare på sånt da?? makan. gir deg en dytt på den jeg!
våken_om_natta Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Takk! Sendte deg en melding jeg, LOTP:-)
frøken blå Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 Ikke butikk akkuratt, men selger ting jeg lager! Tar også imot bestillinger =) Kanskje har du besøkt meg før? www.hjemmestrikket.piczo.com =) Kan ellers anbefale alveslottet og alexi hvis du er på jakt etter barneutstyr. Jeg er kjempefornøyde med begge to jeg!!
Hobbyfotografen og Em Skrevet 4. oktober 2007 #11 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg tar bilder.. og lager takkekort/invitasjoner/bordkort.. http://hobbyfotografen.moonfruit.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå