2 lurifakser Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg skal inn i uke 32 for å sjekke om morkaka har flytta på seg siden siste ultralyd, da den var totalt foranliggende. Om den er det fortsatt å "forblir der" vil det jo bli planlagt keisersnitt (desverre) for meg. Noen som vet hvor lang tid før termin de da beregner å ta keisersnittet? Takker for svar =)
MissBehave Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg skal ha keisersnitt pga.dette, og dette blir da gjort 3,5 uker för termin på meg iallefall.
Mamma til snart 4 Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 mamma fortalte at hun har hatt foranliggende morkake med alle oss 4, men den trakk seg opp over når riene begynte, så fødlene gikk kjempe fint. .
MissBehave Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Man lar ikke en kvinne som har total foranliggende morkake hele svangerskapet få gjennomgå en vaginalfödsel. Keisersnittet blir tatt tidligere slik at man er sikker på at födselen ikke setter igang. Jeg går og småblör hele tiden,og om jeg begynner å blö mye; så akl jeg rett inn til keisersnitt. I gamledager var dette noe flere kvinner faktisk mistet livet av, fordi de blödde ihjel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå