lengter daler ned i skjul... Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 fikk reklame om å bestille det, i pakke fra BAM.... det er dyrt da, over 3000 kr... mannen min sier at jeg kan få det i julegave/bursdagsgave hvis jeg vil... men er det verdt pengene? er det fint? vanskelig når man bare ser bilde... noen som har det?
~sjiraff~ Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Hvordan klarer man å lage et smykke med håndavtrykk på? Det må jo være svært da?!?!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2007 dem forminsker det jo da! hehe! www.lifestone.no
~sjiraff~ Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Hehe.. så for meg et megaanheng jeg nå... og tenkte at det måtte jo se utrolig teit ut.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2007 haha, for en morsom sjiraff vi har her!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. oktober 2007 det minste hjertet er vel 2 cm eller noe sånt... ikke sååå stort det da!
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 Nei kanskje ikke, men nydelig var det, *VilOgHa*!!
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 4. oktober 2007 #11 Skrevet 4. oktober 2007 Veldig fine. Men litt dyre kanskje. Vi har fotavtrykk og håndavtrykk av Kevin i støpestein fra Lifestone. Er kjempe fornøyd med det. Så de gjør iallfall en god jobb. men betalte jo 1700 kr for det også så skulle bare mangle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå