Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Kan noen fortelle meg forskjellen på maserier og kynnere? Er det det at maserier er vonde? Hilsen en "grønn" førstegangs..)
bølla mi Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Dytter den jeg, for det lurer jeg litt på oxo!!!
Mor til en stor og en liten Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Dette lurer jeg også på.....
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Tja, jeg er ikke helt sikker, men tror det er slik: Kynnere kommer ikke regelmessig, og er ikke kraftige nok til å åpne opp. Maserier.....jeg mener det er kraftige kynnere, men de blir kalt rier fordi de er regelmessige. Jeg har vært mye plaget med kynnere helt fra uke 13-14, og på slutten fikk jeg ganske kraftige kynnere også. Den dagen fødselen startet var de så kraftige at jeg rødmet når de kom, og jeg begynte å lure på om de var begynt å gå over til rier. Antageligvis var det slik. De ble plutselig regelmessige, og jeg ble sendt inn på sykehuset (har 2 timer til sykehus, så vi blir sendt med en gang fødsel er i gang). Her får jeg etter mange timer beskjed om at jeg går med maserier. Rett og slett rier som ikke er kraftige nok til å lage åpning. Så min konklusjon etter det var at kraftige kynnere som blir regelmessige er maserier. Er de ikke regelmessige, blir de kalt for kraftige kynnere. Kan det stemme folkens?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå