Gå til innhold

Termin dato: 13.07.2008

Anbefalte innlegg

Skrevet

neida, jeg er ikke gravid. Jeg bare måtte prøve den terminkalkulatoren på forumet her siden jeg fikk mensen i dag... *sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og så legger jeg selvfølgelig merke til at termindato står skrevet i to ord i stedet for ett. MÅ jo terge meg selv med sånne ting :)

Skrevet

Hvor er den kalkulatoren...finner den ikke, jeg... Men sjekka med den på babyverden... det er 3 dager til en test kan være positiv..!!! WOW...;D hihi.. KAN være positiv.. tror jeg venter til sånn...5, kanskje, dager over forventet mens før jeg tar en test.. Men jeg pleier alltid å få mensen før det har gått en full mnd.. kanskje jeg venter 2 dager etter det har gått en mnd...:)

Skrevet

I den venstre kolonnen, rett under oversikten over alle forumene.

Skrevet

Jeg har bare "BIM-treff" under "Debatter" i den venstre kolonnen...??

Må man være medlem i gullsmokken først...?

...eller er jeg bare utrolig blind!?

hmmm

Skrevet

Hmmm, jeg ser at den detter litt ut noen ganger. Du må nok være logget på BiM i alle fall.

Skrevet

Åjsannja.. Der var den jo.. ups:)

Min termindato ble 19. juni 2008:D

Morsomt:}!

Skrevet

Ja, det er jo ekstra spennende for deg som kanskje er gravid. Jeg hadde dilla på å sjekke ut den terminkalkulatoren før, men ettersom det aldri er noen reell sjanse for at jeg er gravid så slutta jeg. Kommer sikkert til å sjekke den hver mnd når jeg slutter på pilla:)

Skrevet

mm.. det er spennende..

Når våren kommer blir det spenning for deg og:)

Det er ikke helt som jeg hadde tenkt å ha termin i midten av juni...har alltid hatt lyst på barn i januar/februar/mars..men det er vel sånn det går når man desperat forsøker og plutselig får sambo med på et nestenuhell...=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...