-Mariposa- Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 neida, jeg er ikke gravid. Jeg bare måtte prøve den terminkalkulatoren på forumet her siden jeg fikk mensen i dag... *sukk*
-Mariposa- Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. oktober 2007 Og så legger jeg selvfølgelig merke til at termindato står skrevet i to ord i stedet for ett. MÅ jo terge meg selv med sånne ting
jenta fra havet Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Hvor er den kalkulatoren...finner den ikke, jeg... Men sjekka med den på babyverden... det er 3 dager til en test kan være positiv..!!! WOW...;D hihi.. KAN være positiv.. tror jeg venter til sånn...5, kanskje, dager over forventet mens før jeg tar en test.. Men jeg pleier alltid å få mensen før det har gått en full mnd.. kanskje jeg venter 2 dager etter det har gått en mnd...
-Mariposa- Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2007 I den venstre kolonnen, rett under oversikten over alle forumene.
jenta fra havet Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg har bare "BIM-treff" under "Debatter" i den venstre kolonnen...?? Må man være medlem i gullsmokken først...? ...eller er jeg bare utrolig blind!? hmmm
-Mariposa- Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2007 Hmmm, jeg ser at den detter litt ut noen ganger. Du må nok være logget på BiM i alle fall.
jenta fra havet Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 Åjsannja.. Der var den jo.. ups:) Min termindato ble 19. juni 2008:D Morsomt:}!
-Mariposa- Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2007 Ja, det er jo ekstra spennende for deg som kanskje er gravid. Jeg hadde dilla på å sjekke ut den terminkalkulatoren før, men ettersom det aldri er noen reell sjanse for at jeg er gravid så slutta jeg. Kommer sikkert til å sjekke den hver mnd når jeg slutter på pilla:)
jenta fra havet Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 mm.. det er spennende.. Når våren kommer blir det spenning for deg og:) Det er ikke helt som jeg hadde tenkt å ha termin i midten av juni...har alltid hatt lyst på barn i januar/februar/mars..men det er vel sånn det går når man desperat forsøker og plutselig får sambo med på et nestenuhell...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå