Gå til innhold

Har holdt det gående i 2 timer nå!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten har til i kveld vært en drøm å legge. Ikke et knyst!

I kveld har han skreket og skreket. Vi har gått inn hvert 3. min og strøket han på panna. Med en gang vi forlater rommet er det hylskriking igjen!!!!

Etter 1 time ga vi han Paracet stikkpille, trodde at han hadde vondt. Ikke noe resultat.

Er det slik det skal bli å legge han nå??

Hjelp!!!

18 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

legger dere han 1730?

er han tørst?

får han tenner?

ellers tror jeg dere gjør det rette, og det er sikert vanlig igjen i morgen, det bare kjennes ut som det er evig mens det står på : )

har hatt noen uforklarelige innsovningsproblemer her også, skjeldent, men dog. og alltid tror jeg det skal bli sånn heretter, men det gjør det aldri............

Skrevet

Tusen takk for gode ord med masse trøst i!

Ja, føles som det er slik det kommer til å bli. Kjenner angsten kommer snikende. Orker ikke dette hver kveld! Det verste som finnes er når han gråter så sårt...

Vanligvis legger han seg 18.00 og sovner innen 18.30. Må legge seg tidlig siden han står opp tidlig for å gå i bhg. (trenger 12 timer på puta).

Hadde sovet lite i bhg i dag og var skikkelig overtrett i hele ettermiddag, derfor enda tidligere kveld i dag...

Skrevet

å å å, rekker opp hånda :o)

min gutt var slik forrige uke... HVER DAG!!!

var så ufattelig slitsomt! Han var igrunn mer krevende hele dagen igjennom..men kunne ikke sette fingen på hva det var!

vi var på lekeplassen i midten av uka, og da var det ei som sa at hun så gullet mitt nettopp hadde hatt vannkoppene.. jeg skjønte ingenting, og hun pekte på prikkene som hadde vært vannkopper. Han pleier å ha litt sår i ansiktet(er en villbass) så jeg hadde ikke reagert på de tre uskyldige prikkene.. og to dager etter så var de tørka inn, og gutten var som en drøm igjen:o)

Skrevet

Ingen ørebetennelse på gang eller? Vi har slitt en liten stund nå og var hos legen i går fordi det ble bare værre og værre, og det viste seg at han har litt øreverk, fått homeopatmiddel og nå er han en drøm å legge igjen.

Min erfaring er at det stort sett er noe når de skriker sånn, magen, tenner, tørst ol. Hvis det bare er trass og testing ler gjerne min ganske mye innimellom skrikingen, men plager noe ham er han utrøstelig. Har heller begynnt å ta ham opp en gang for mye enn en for lite...

Uff, vet hvor frustrerende det kan være! Vi har hatt det meste, kolikk det første året!!! Melkeallergi og mye mavevondt, tenner som har plaget ham veldig og nå altså øreverk.... guuuuud så lei:) Men nå har han vært helt rolig to kvelder og netter på rad, ju-hu....

Lykke til da, håper dere finner ut av det!!

Skrevet

Tusen takk for engasjerte og empatiske innlegg :-)))

Vannkopper har han hatt, kan være tenner ja men tror ikke det er noe som gjør vondt.

Roet seg og ville sovne med en gang vi satt oss ned og strøk han på panna. Da vi reiste oss og gikk ut startet han på an igjen. Når han har hatt smerter har han liksom ikke roet seg når vi har vært hos ham heller.

Han var svært overtrett i ettermiddag da, gråt for absolutt ALT og var vanskelig å trøste....

Kan han ha vært så overtrett at han ikke har fått sove pga det tro?

Skrevet

Syns kanskje det virker som om det har skjedd noe i bhg eller no som han syns er skummelt jeg da...Eller noe han har sett på tv kanskje. De får med seg ganske mye nå! Han roet seg jo når dere var der, det tyder på at han er redd for noe.

Ellers kan han jo bare være overtrøtt...

Skrevet

Når Marcus har slike dårlige kvelder pleier jeg å sitte inne hos ham til han er sovnet for så å snike meg ut. Noen ganger våkner han av at jeg lukker døren og begynner å gråte igjen, da må jeg inn igjen. Tror rett og slett at barna trenger litt ekstra hjelp noen ganger, vanligvis sovner han av seg selv og sover hele natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...