LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 En gift mann er utro, og blir tatt på fersken, i akten, av sin kone. Konen ringer i fortvilelse til en felles venninne som innrømmer at hun har visst om utroskapen, men ikke turt si noe før hun blir spurt. I samtale med den forsmådde konen forteller hun så alt hun vet om utroskapen som har pågått over tid. Konen blir ikke sint på venninnen, men skuffet over sin man (soon to be x). Etter en tid møtes venninnen og mannen og mannen anklager venninnen for å ha ødelagt ekteskapet. Er det venninnen som er skyld i at ekteskapet røyk? Eller bør mannen ta på seg skylden, fullt og helt? Burde konen blitt sint på venninnen som ikke har sagt noe? Og mener dere at ekteskapet kunne vært reddet om mannen fikk sno seg ut av det og venninnen holdt kjeft?
MammanTilTobias Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 den utro mannen er skyld i at ekteskapet røk - ingen andre... venninna burde kanskje sagt fra på et tidligere tidspunkt, men i bunn og grunn burde mannen holdt fanten sin hjemme...
Turid Laila Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Hvordan kan man sno seg ut av å bli tatt på fersken?
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 mannen er skyld,ingen andre... venninna burde sagt noe lenge før,om hun virkelig var en god venninne..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2007 Mannen kunne sagt det var et engangstilfelle osv, at det var første og eneste gang og angret "inderlig". Veninna var muligens kun på hils med kona, mer venn med mannen. Før dette. Etter ble kanskje venninna mer venn med kona...? Jada, selvopplevd, men man prøver jo å få det anonymt, sant? :-)
Monajenten Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Hvis det hadde vært min venninne, hadde jeg blitt såret over å ikke få vite om noe før. Kan på en måte forstå at hun ikke hadde sagt noe om det gjaldt et engangstilfelle, men hvis dette er noe som har pågått over tid, hadde jeg blitt utrolig skuffet over at hun ikke fortalte dette til meg. Når det gjelder hvem som har skylden, så er det fullt og helt mannens feil. Jeg ville absolutt ikke fortsatt i et ekteskap på så galt grunnlag. Jeg hadde da tilslutt vært takknemlig overfor venninnen slik at jeg slapp å fortsatt være gift med en utro mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå