Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært her inne litt av og på tidligere. Gikk og ventet på prøving fra mars... Vi skulle starte i september/oktober. Vet hvordan dere har det... Det virker som det er kjempelenge til dere kan starte prøvingen, sitter på nett og leser alt om graviditet og fødsel, drømmer om utstyr osv. Been there, done that :) Ventetiden gikk faktisk ganske fort, når jeg tenker meg om.

Nå er vi prøvere! Er på dag 7 i syklusen, og kjenner at det er litt uvirkelig at vi faktisk skal prøve å lage et barn... Mannen har vært nervøs tidligere, men nå kommer han med søte kommentarer og er spent han også :) Det er håp for alle ;)

I forrige syklus hadde jeg faktisk blitt gravid, og fikk 3 positive tester... Dessverre begynte jeg å blø kraftig rundt IKM, altså en tidlig SA. Da prøvde vi ikke en gang, hadde bare forsinket eggløsning...

Så nå håper vi veldig på at jeg er super-fruktbar denne måneden også, og at mensen holder seg borte.

Lykke til alle dere som venter på å bli prøvere! Måtte ventetiden bli kort!! :)

Dette ble vel min avskjed med "Snart klar"-forumet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får sende deg avgårde til "Bli gravid" med en masse lykkeønskninger da! Spennende tider for deg da. :D

hilsen ei som nok trenger noen spark bak for å bli klar :)

Skrevet

Syns vi kan sparke hverandre litt, skrekkblanda fryd. Så får vi i gang denne babymaskina vi en gang var ment å være. :)

Skrevet

så bra! ønsker deg kjempe masse lykke til!:)

vi kommer etter så fort vi kan:)hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...