Gå til innhold

Hva er den kjappeste fødselen du har hørt om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tanta mi hadde en imponerende en. Hun kom inn på overtidskontroll og fikk vite at hun nok ikke kunne bli innlagt fordi det var så mange fødende, og hun måtte vente til neste dag med å bli satt igang, men hun skulle få bli undersøkt.

Legen: har du ikke noe vondt?

Tante: neeei...

Legen: Ingen steder?

Tante: nei ikke som jeg kjenner...

Legen: for her er det 7 cm åpning...

de bestemte seg for å ta vannet. 7 minutter etter var han ute.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min siste fødsel (nr. 3) var ganske kjapp, 30 min fra første ri til hun kom ut hjemme på badegulvet med pappen og en naboen som jordfar og jordmor!! Heldigvis at det var natt og de var hjemme sier jeg bare:-)

Gjest miang*mikrovampyr*
Skrevet

Søsteren min. 6 ungen kom på 5 minutter på svnagerskapskontroll i 8nde mnd på legekontoret

"Eneste kjipe med det er at jeg ikke fikk filmet"

Gjest miang*mikrovampyr*
Skrevet

dvs hun merket det ikke, det skjedde idet han skulle ta SF-målet

Skrevet

Hu svenske som fødte i buksa?? Hehe...

Var en link her for noen dager siden:)

Skrevet

Venninna mi hadde samme forløp som tanta til HI, men det ble en jente. Og er ikke helt sikker på hvor mange minutter det gikk. Under 20 iallfall.

Og en venninne av mamma var 4. gangs. Våknet av en ri, mannen ringte amb, mens hun gikk på do for å tisse, og ut kom ungen. Ambulensen kom 6 minutter etter melding, og da var ungen vasket og stelt og lå og diet. De foregående fødslene hennes: 1.: i rullestol i gangen på sykehuset, 2.: på do på sykehuset (var innlegt pga overtid men ikke igangsatt ennå), 3.: i taxi i bakken nedfor sykehuset. Ganke lett for å føde den dama der ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...