Gå til innhold

Kom igjen jenter!! La oss....


Anbefalte innlegg

Skrevet

plass 14 nå!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn Fantamor :-) håper du vinner :-) det fortjener du :-)

Skrevet

(Isaac's mamma her forresten, nytt nick etter at snuppa kom :-) .. Hvordan er det med dere? Har ikke sett deg på msn på en stund).

Skrevet

Tusen takk jenter!

Nå er jeg helt oppe på 13 plass;o))

Så morsomt om jeg hadde klart å komme til tops da;o))

Skrevet

da er dagens stemme sendt :-))

Skrevet

jeg har tipset deg...har 250 på msn min skal sende alle en mail om at de jaggu får setmme på deg ettersom jeg har spådd alle så mye hehe...

Skrevet

Stemme gitt til en totalt ukjent dame.men så lenge jeg kan glede noen - gjør jeg det.. Håper du får den en tur til Paris..

Skrevet

Takker Fru Hotten Tott!

Liker veldig godt instillingen din;o)) Den største gleden man kan ha, det er å gjøre andre glad!

Skrevet

kom igjen jenter!! La oss sende FANTA til Paris. Kjærlighetens by.....:)

Skrevet

Nå har du fått min stemme også =) Hvor mange dager er det igjen å stemme på a?? Når man først har begynt må man vel stemme hver dag videre å =)

Skrevet

Har stemt!

 

Fanta, nå er du forresten nr. 4. :)

Skrevet

Tusen takk jenter;o))

 

mamsen-til-1, du kan stemme en gang hver dag, frem til mandag kl 09:00...!

Skrevet

Da har jeg stemt... Og du er nå på plass nr.2... =)))

Skrevet

Da er det bare å stemme videre.........holde fanta oppe på 1 plass=)

Skrevet

Da har jeg stemt!

 

Første plassering og dagens hotteste=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...