Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. oktober 2007 #29 Skrevet 4. oktober 2007 Sånn Fantamor :-) håper du vinner :-) det fortjener du :-)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. oktober 2007 #30 Skrevet 4. oktober 2007 (Isaac's mamma her forresten, nytt nick etter at snuppa kom :-) .. Hvordan er det med dere? Har ikke sett deg på msn på en stund).
~Fanta~ Skrevet 5. oktober 2007 #31 Skrevet 5. oktober 2007 Tusen takk jenter! Nå er jeg helt oppe på 13 plass;o)) Så morsomt om jeg hadde klart å komme til tops da;o))
## lille blomst ## Skrevet 5. oktober 2007 #32 Skrevet 5. oktober 2007 da er dagens stemme sendt :-))
Under den hvite bro Skrevet 5. oktober 2007 #33 Skrevet 5. oktober 2007 jeg har tipset deg...har 250 på msn min skal sende alle en mail om at de jaggu får setmme på deg ettersom jeg har spådd alle så mye hehe...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 5. oktober 2007 #34 Skrevet 5. oktober 2007 Stemme gitt til en totalt ukjent dame.men så lenge jeg kan glede noen - gjør jeg det.. Håper du får den en tur til Paris..
~Fanta~ Skrevet 5. oktober 2007 #35 Skrevet 5. oktober 2007 Takker Fru Hotten Tott! Liker veldig godt instillingen din;o)) Den største gleden man kan ha, det er å gjøre andre glad!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #36 Skrevet 5. oktober 2007 kom igjen jenter!! La oss sende FANTA til Paris. Kjærlighetens by.....
mamsen-til-2 Skrevet 5. oktober 2007 #37 Skrevet 5. oktober 2007 Nå har du fått min stemme også =) Hvor mange dager er det igjen å stemme på a?? Når man først har begynt må man vel stemme hver dag videre å =)
Neijasså... Skrevet 5. oktober 2007 #38 Skrevet 5. oktober 2007 Har stemt! Fanta, nå er du forresten nr. 4.
~Fanta~ Skrevet 5. oktober 2007 #39 Skrevet 5. oktober 2007 Tusen takk jenter;o)) mamsen-til-1, du kan stemme en gang hver dag, frem til mandag kl 09:00...!
♡ Rødhette ♡ Skrevet 5. oktober 2007 #40 Skrevet 5. oktober 2007 Da har jeg stemt... Og du er nå på plass nr.2... =)))
mamsen-til-2 Skrevet 5. oktober 2007 #43 Skrevet 5. oktober 2007 Da er det bare å stemme videre.........holde fanta oppe på 1 plass=)
manonym Skrevet 5. oktober 2007 #45 Skrevet 5. oktober 2007 Da har jeg stemt! Første plassering og dagens hotteste=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå