Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Sverre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann vil oppkalle vår sønn etter sin døde far, han het Sverre:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vel skutt veldig i været nå etter at Sverre Magnus ble født.. Helt greit navn, men jeg ville ikke brukt det selv.. For meg er Sverre en gammel mann.. Assosiasjoner, u know..

Skrevet

Blir vel litt kongelig ja..

Skrevet

Vet av en skjønn liten gutt på snart 4 år som heter det, så jeg har bare gode assossiasjoner til navnet! :)

Skrevet

takk;) godt å høre, tok en tid og venne seg til , men historien bak navnet gjør at det blir et spesielt navn for oss, Pappan til han jeg er sammen med betydde mye for han , og han døde for noen år siden, han betydde mye for han, derfor oppkaller vi han etter hans far;)

Skrevet

Synes det er et kjempefint navn......... har også tenkt på Snorre, Sivert, Sigve. Men vi har fåreløpig landet på Herman, oppkalt etter min oldefar =)

Skrevet

Jeg liker veldig godt Sverre. Det er ikke mye baby over det kanskje, men med en gang gutten blir 4 eller mer, så er det virkelig kjempeflott. En "Sverre" må liksom bare være en kjernekar :-)

Skrevet

jeg syns det er er fin ting at han vil kalle opp... men jeg personlig liker IKKE det navnet...men er jo dere som må finne ut av det

Skrevet

Flott, solid og skandinavisk navn!

blitt mere populært etter den kongelige, men det er fortsatt ett sterkt navn som ikke er over det hele. det navnet vil aldri høres bra ut på en baby men som tidl. sagt etter 4 år ev. så vil det være ett super navn!

Skrevet

Å, det er et kjempeflott navn. Go for it! :-)

Skrevet

Kjempefint navn uten dilldall! Jeg kjenner verdens søteste tvillingpar som heter sverre og sigrid! Go for it!

Skrevet

jeg hadde lyst å bruke det da bestefar og oldefar het det men sambo var ikke med på det gitt;)

Skrevet

kjempeflott!! Vi tenker også på navnet hvis det blir en gutt, oppkalles etter sin oldefar.

Skrevet

takk;) det er jo en historie bak navnet , så det er derfor han skal hete det , og det betyr mye for min sambo, så det respekterer jeg , og da oppfyller jeg det store ønsket hans, at hans sønn blir oppkalt etter hans døde far, som betydde så inderlig mye for han ,

Skrevet

Pappan min på 70 år heter det ;o)

ville ikke valgt det selv....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...