Gå til innhold

Hva skjer hvis jeg og barnefaren blir sammen igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og pappaen til jenta mi gjorde det slutt for 3 måneder siden..Vi tok ikke vare på kjærligheten i forholde og det funka ikke lengre. Men etter det ble slutt og han flytta at har ting aldri vært bedre! Er helt utrolig. Akkurat som nyforelsket igjen.. MEN! så er jo jeg alene og får overgangstønad av nav.. Vi vil ikke flytte sammen ennda for vi liker det slik vi har det, bare være kjærester og finne ut av ting...Vil ikke forhaste noe.. Gjør jeg noe som ikke er lov? å ha kjærest mens jeg mottar overgangsstønad og dobbelbarnetrygd? Har liksom ikke rå til og miste dette heller er student.

Noen som hvet? Kansje jeg burde si fra meg stønaden, vil jo heller ha en kjæreste for å si det sånn!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har lov å ha kjæreste ja mens du mottar OS... Men ikke å bo sammen.. flytter du sammen med bf så mister du os med en gang..

Skrevet

så lenge dere ikke bor sammen, ikke har fellesøkonomi og du har den daglige økonomiske omsorgen, tror jeg ikke du gjør noe galt. de kan jo ikke nekte dere å være venner, og om dere har sex og susser i tillegg til å være venner finner de nok ikke ut av det... hehe=)

hvis dere flytter sammen igjen må du imidlertid si ifra om det.

Skrevet

okei.. Burde kansje ringt til nav? Vil jo ikke bli tatt for svindel.. Vi bor i hver

vår leilighet så.. men han vil vel kansje overnatte av og til.. Vanskelig situasjon dette her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...