MammanTilTobias Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Dere som har denne - hvordan er den på vinterføre? Tenker på å trille i snø - og om det er plass til voksipose i den.. Guttungen er 1 år nå, musa har spist simoen og jeg må ha ny... :/
Drømmejenta født 31.10.06 Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Hei, Skal ikke være noe problem med voksi pose i denne. På nysnø pakker det seg ofte rundt hjulene, blir sinnsykt tung i disse tilfellene. Er meget fornøyd med vogna, bruker bare en annen vogn de dagene det er nysnø.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå