¤MegOgMini¤ Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 JA.. fikk en helt annen baby hehe... sover som regel til mellom 8-10 nå.. i forhold til 6-7 før... Flytta han på eget rom like før han fyllte året. for han var så nysgjerrig på morgenen, og sov veldig vart.. Nå sover han MYE bedre og tyngre
MammanTilTobias Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Flytta han over da han var 10 mnd.. jeg er alene, så vi samsov noen netter og andre sov han i egen seng på mitt rom.. Begynte å våkne veldig veldig tidlig, men slutta med det etter to netter på eget rom...
**Frøken84** Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2007 nå ble jeg litt gla=) men tør ikke håpe for mye.. flytta snuppa over på eget rom i dag. hun er bare 4,5 mnd da.. men hun sover sinnsykt dårlig.. virker ikke som at det er mat hun våkner av.. så jeg synes ikke det var morsomt å flytte henne.. men hun sover vegg i vegg.. men vi må jo bare prøve no før jeg går på veggen... hehe..
Bøggly Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Vi flyttet lillegutten da han var et par mnd gammel. Han sov utrolig lett, og våknet av den minste lyd om natta. Noen ganger kunne han våkne bare jeg eller barnefar snudde oss om natta. Da han fikk eget rom ble alt mye bedre og han sov hele natta igjennom!
Guttemamma til to Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Da lilegutten 2,5-3 mnd la vi han på eget rom.. Fra han var 3 mnd(nøyaktig på dagen, he he) sov han hele natta. Jeg sov mye bedre og han sov mye bedre, så det funket for alle sammen
Minesmå:)+en til! Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Jess! Han begynte å sove rundt=)
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Vi hadde null effekt av det på våres to eldste, men det er jo lov å prøve da :-)
Helnøtt med spire:) Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 Begge jentene vår sov rundt når vi la dem på eget rom:)
våken_om_natta Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 Gutten min begynte også å sove rundt da han fikk eget rom. Han er nå snart 2 år og sover fortsatt best alene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå