Gå til innhold

noen som har hatt effekt av å flytte baby på eget rom??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ved at h*n sover bedre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA.. fikk en helt annen baby hehe...

sover som regel til mellom 8-10 nå..

i forhold til 6-7 før...

Flytta han på eget rom like før han fyllte året. for han var så nysgjerrig på morgenen,

og sov veldig vart..

Nå sover han MYE bedre og tyngre

Skrevet

Flytta han over da han var 10 mnd.. jeg er alene, så vi samsov noen netter og andre sov han i egen seng på mitt rom.. Begynte å våkne veldig veldig tidlig, men slutta med det etter to netter på eget rom...

Skrevet

nå ble jeg litt gla=) men tør ikke håpe for mye.. flytta snuppa over på eget rom i dag. hun er bare 4,5 mnd da.. men hun sover sinnsykt dårlig.. virker ikke som at det er mat hun våkner av.. så jeg synes ikke det var morsomt å flytte henne.. men hun sover vegg i vegg.. men vi må jo bare prøve no før jeg går på veggen... hehe..

Skrevet

Vi flyttet lillegutten da han var et par mnd gammel. Han sov utrolig lett, og våknet av den minste lyd om natta. Noen ganger kunne han våkne bare jeg eller barnefar snudde oss om natta. Da han fikk eget rom ble alt mye bedre og han sov hele natta igjennom!

Skrevet

Da lilegutten 2,5-3 mnd la vi han på eget rom.. Fra han var 3 mnd(nøyaktig på dagen, he he) sov han hele natta. Jeg sov mye bedre og han sov mye bedre, så det funket for alle sammen :)

Skrevet

Jess! Han begynte å sove rundt=)

Skrevet

Vi hadde null effekt av det på våres to eldste, men det er jo lov å prøve da :-)

Skrevet

Begge jentene vår sov rundt når vi la dem på eget rom:)

Skrevet

Gutten min begynte også å sove rundt da han fikk eget rom. Han er nå snart 2 år og sover fortsatt best alene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...