Gå til innhold

Valium

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått valium pga flyskrekk?

Virker det? eventuelt hvordan virker det? Klarer kortere flyturer, men 6 timer er litt i overkant.....

Har aldri prøvd valium eller lignende tabletter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det virker sikkert, men jeg ville aldri gjort det.

Skrevet

lykke til med å få skrevet det ut.. jeg fikk ikke noe bortsett fra noe antidepressive med beroligende effekt.. jeg tok to før jeg skulle fly selv om jeg bare skulle ha en og i det flyet lettet trøkte jeg i meg to til.. det hjalp ikke meg for å si det sånn..

fikk bare beskjed om å møte frykten min... og det endte med en ubehagelig tur for både meg og de andre som satt rundt meg.

men jeg ville ha sobriler for de vet jeg virker på meg under andre omstendigheter, men legene nektet meg beroligende til fly!

Skrevet

Snakk med legen, det finnes andre beroligende midler en valium. Jeg har ikke prøvd det selv, men har en kammerat som må bruke noe når han flyr.

Skrevet

Jeg pleier å fly og gudene skal vite at jeg tør å møte skrekken. Det er ikke noen kosetur jeg skal på, trenger ikke å utdype det her, men reisens formål er heller ikke noe å glede seg til.

Jeg har fått valium av legen, han anbefalte meg å bruke dette på flyturen. Han har kjent meg i alle år, så han hadde nok ikke betenkeligheter med å gi meg dette for denne ene anledningen.

Skrevet

Vær obs på at valium kan ha en snodig effekt første gang man bruker dem. Jeg fikk aldeles latterkrampe, noe som visstnok ikke var helt uvanlig.

Skrevet

:-)

Det er slett ikke det verste som kan skje!

Jeg spurte ikke legen etter valium, jeg spurte om det var noe som kunne brukes i denne situasjonen. Han mente valium var bra. Ble anbefalt å prøve å ta en tablett i forkant for å se hvordan det virket på meg. Så dette må jeg altså prøve ut i forkant. Er det ikke valium man får som beroligende før en operasjon? Hvis det er det, har jeg prøvd det, og jeg merket ikke annet enn at jeg ble trøtt og likegyldig.

Men er ikke redd for operasjoner da, så kanskje det er annerledes. Uff, gruer meg uansett, og syns hele greia er skummelt.

HI

Skrevet

Neinei. Gled deg!

Have a nice TRIP:)

Skrevet

*Humrer for meg selv*

Takk for det! Jeg har flydd mange ganger, men dette er definitivt min første TRIP.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...