gep68 har fått jenta:-) Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Når er man høygravid og når er man fødeklar?
Pipolinchen & Amalie Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 du er høygravid vis du har 40 dager igjen og fødeklar vis du 21 dager igjen
Bea har snart 4 barn? Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Da er eg høygravid i dag etter mens termin 10 dager til eg er det etter TUL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå