Gå til innhold

hipp baby kjeks

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har prøvd babykjeksen til hipp?itt bekymret siden kjeksene er så små og at babyen kan sette biter i halsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ga den til sønnen min på snart 7 mnd. Men han fikk av den passe stor bit, å da ble jeg litt bekymra ja.. Han har ikke fått kjeks i hånda etter det. Men du kan bløte den opp i melk da. Å gi den som en type grøt. Har babyen din tenner, så kan det jo hende den klarer det bedre..

Men en annen ting de kan "tygge" på er sukkerkavring. Der løsner det ikke store biter. Den løser seg bare opp. Fint om dem klør i gommene=)

Skrevet

Why? Babyer trenger ikke kjeks. Gi de en grov kavring eller skalk å tygge på.

Skrevet

Jeg også var bekymret første gang jeg kjøpte kjeksene, men den bekymringen forsvant fort, da jeg så hvor fort den ble myk i munnen. I tillegg er den formet på en "lur" måte slik at det er lettere for babyen å holde kjeksen, og dermed har også den lille selv mer kontroll også :-)

Skrevet

Jeg har også kjøpt kjeksen. Først likte jeg den ikke i det hale tatt, men nå er jeg kjempe fornøyd. Gutten min er 8 mnd og jeg har alltid med meg en kjeks i stellebagen. Den løsner seg fort opp i munnen og den er såpass liten at gutten ikke får for mye kjeks. Når vi er på cafe eller vi er på trilletur og treffer noen å prate med blir han noen ganger utålmodig, gutten sliter mye med tennene i tillegg så da blir han førnøyd med en sånn kjeks. Det blir ikke så ofte, men de er greie å ha i reserve.

Skrevet

Jeg ser det er mye sukker i kjeksene. Jeg gir hun kavring (uten sukker), det har alltid gått fint.

Skrevet

ALLE kjeks inneholder mye sukker. Man må bare spørre seg selv hva som er alternativet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...