KnockedUp har født ei lita pie Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Er det normalt at man får flere kviser når en har sluttet på p piller, eller kan det være tegn på å være gravid? Jeg har fått så mye mer uren hud enn hva jeg har hatt før.. Har nesten ikke hatt en kvise før, nå er de over alt, føles det som!
bittelill Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Ja, har dessverre samme erfaring som deg. Jeg hadde en del kviser før jeg begynte på p-pillen, men det forsvant helt første året med p-pille og jeg trodde det var fordi jeg var blitt voksen, men neida. Sluttet på pillen og kvisene kom sakte men sikkert tilbake. Jeg var 5 uker på vei forrige måned og hadde en SA, og da tok kvisene bare helt av Så hormonsvingninger gjør det værre hos meg. Hadde jeg enda vært gravid skulle jeg ikke sagt noe. (Men kommer sikkert til å klage da også) Vet ikke annet enn å leve med dem.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 det er hormonene som blir i ubalanse etter pilleslutt:) gå til en hudpleier å få analysert huden din. få produkter som passer til din hud å vær nøye med å rense morgen å kveld og ikke pirke så vil mye av acne gå bort:) hilsen hudpleier:)
KnockedUp har født ei lita pie Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg kan ikke huske om jeg hadde mer kviser før eller ikke, men så jeg tror jeg aldri har vært noe "kvisemenneske". Alstå ikke på en frekk måte, men jeg håper du skjønner hva jeg mener..Men som sagt nå så er det jo helt forferdelig, vertfall forhold til hva jeg er vant til...Ikke morro...Hadde det vært fordi jeg var gravid skulle jeg (nesten) bare vært glad for disse kvisene!! Er også i sånn dårlig form nå, lurer på om jeg brygger på ett eller annet..Er vertfall ikke i slaget..Sliten og trøtt, og tårene kommer lett..Skikkelig kjipt ha det sånn... Beklager at du har måtte oppleve SA..Håper virkelig det går bra med deg, og at lykken snur din veg igjen:)
bittelill Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 hehe neida, no offence her. Hvor er du i syklusen da? Trøtthet og slitenhet er jo tegn på graviditet vet du, så kanskje du er knocked up? Selv er jeg akkurat over el tror jeg (vanskelig å tolke tegn, og fikk aldri positiv el-test) så da er det ventetid et par uker for meg nå. Håper virkelig det skjer noe ja, kryss kryss
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 uff uff,,ja når jeg begynte på p-pillene ble jeg mye bedre i huden,og nå som jeg har sluttet kommer de tilbake men jeg renser godt både morgen og kveld..
LilleBjella Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Akkurat samme for meg! Sluttet på p-ring i mai/juni, og har siste par månendene begynt å få skikkelig uren hud. Har ALDRI hatt kviser før (en her og der selvfølgelig, men aldri mye), og nå popper det opp sånne hvite "klumper" spesielt i panna og i tinningen. Liksom ikke helt kviser, mer sånne klumper med fett i (ja vet! ekkelt å snakke om). Har lurt på om det kan være noe med prevensjonslutt og hormoner ja. Men regner med det går over etter hvert, så får prøve å se mellom fingrene med det.
bendis Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Gotd å høre jeg ikke er den eneste. Fikk også fruktelig uren hus og masse kveiser etter at jeg sluttet på p-pillen. Har aldri hatt noen problemer med dette før. Prøver å rense huden skikkelig å få orden på dette. Håper det forsvinner om ikke så altfor lenge. Ikke mye kjekt nei!! )
KnockedUp har født ei lita pie Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. oktober 2007 Vi er da flere i samme båt da vertfall hører jeg!! Jeg skal ha ikm mandagen nå!! Håper tante rød ikke kommer!! Har så lyst til å teste da!! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå