Gå til innhold

det er det sykeste!

*mamma t mathea - *fødeklar*

Anbefalte innlegg

Skrevet

satt på 90 bussen i 1 tiden idag. var meg å en annen med barnevogn i en dobbeltbuss. når ho andre skulle av motte vi stresse litt med å få ut vognen hennes siden hun kom på bussen først, da ho var kommet seg halvveis ut med vognen så lukket sjåføren igjenn døren å begynte å kjøre. hanb stoppet etter ca 10 meter å gjorde nett det samme igjenn. ho fikk til slutt ut vogen da. men fyttigrisen TIDE burde sjekket bedre sjåførene sine har jo vert flere sånne hendelser i bergen. er helt sjkokkert. det var rett før han klemstret moren i døren. synst så jævla synd i ho.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ringt selskapet og sagt ifra!!! Og forhåpentligvis så har ALLE som har sett det ringt også! Det er helt uakseptabelt at de gjør sånt, og jeg håper de får MANGE reaksjoner på det!

Er det en gjentagende ting, hadde jeg gått til avisa.

STAKKARS MOR!!! Lurer på når hun tar bussen igjen...

Skrevet

blir sikkert lenge til neste gang. hater de stygge dobbeltbussene. men har stått flere ganger i avisen om mor og barnevogn å uhell på bussen som er sjåføren sin feil. tar heldigvis nesten aldri bussen selv.

Skrevet

Omtrent det samme skjedde med meg da jenten min var nesten et år. Skulle av bussen, og da vognen var ute og jeg var på vei, lukket bussjåføren døren og jeg ble nesten klemt igjen, var så vidt jeg kom meg ut.

Sendte mail med rutenr og bussnr og tidspunkt og de skulle ta det videre. Etter det hørte jeg ikke mer. Sendte to-tre purremail men til ingen nytte..

Var helt grusomt.

Skrevet

tror de bare driter en god faen i det.

hater bussene her i bergen no sykt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...