mayaya Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Ble litt inspirert av en annen tråd her, men gidder ikke dytte den :-) Når lærer de betydningen av nei? Når bør man begynne å bruke Nei? Min lille er 6 mndr nå, det har liksom ikke falt meg inn ennå.. Men så gjør han jo ikke noe galt ennå heller da... Men når de begynner å krabbe rundt, så ser jeg jo at det kan kome noen situasjoner... Hvordan introduserer dere Nei?
mayaya Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2007 *fnis* kanskje feil overskrift ja.. Men når prøver man? Altså, starter med det.
børdi Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 jeg begynte med en gang de begynte å klå ,, og gjøre ting som ikke er lov,,,,:-) husker ikke når det var jeg...:-)
AneB Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 samme som børdi, og det var vel rundt 9-10 mnd hvis jeg ikke husker helt feil. Nå er hun 1 år, og har en veldig klar forståelse av hva nei betyr.
~sjiraff~ Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Ordet nei kommer natrulig da du har bruk for det ) Betydningen skjønner de nok gankse fort, men om de hører etter er jo en annen sak. De prøver jo å pushe grenser hele veien )
Mrs. Bouquet Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Jenta mi er 8 mnd. foreløpig har vi begynt å si nei (i en litt ubehagelig tone) når hun fikler i stikkontaktene, og fjerner henne samtidig.
mayaya Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. oktober 2007 Oki, da er jeg ikke seint ute kanskje.. Hehe.. Jeg sa mitt første Nei i dag, men halvstreng tone(og løftet han litt unna), da han prøvde å dra døra mens ene hånda lå under.. Øhh.. Kunne blitt ekkelt det, ja... (6mnd)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå