Gå til innhold

i mårra for jeg svar fra legen ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

om jeg kan føde på normal måte eller om det blir keisersnitt ... !

lille bebisen ligger i sete så er så spent på svar . Noen her som har hatt setefødsel ??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har:) Og jeg har en kjempe positiv fødselsopplevelse:) Syns ikke det var så fryktelig vondt.. Siden dette er min eneste fødsel har jeg ikke noe å sammenlikne med. Men jeg har iallefall ikke noe i mot å gå igjenom en setefødsel til:) En annen ting jeg derimot ikke skal en gang til, er setevending... Det var så hæ....ttes vondt at det likner ikke grisen.. Så det skal jeg i allefall ikke... Det kan virke litt dramatisk når ungen har kommet ut, for de tar med babyen vekk for å undersøke den og gi den litt start hjelp med pust. Men det også går helt fint:) Du får god informasjon om hva som sker under fødselen, før fødsel.. Jeg gjorde i allefall det. Og syns ikke det var så skummelt alikevel:) Veit ikke om jeg svarte på noe av det du lurte på, men er bare å spørre i vei:) Har du vært til setevending?? Eller skal?? Langt er du på vei??

Skrevet

Ja hvet du..jeg var på setevending i forrige uke og det var helt jævlig .. noe slik skal jeg aldri mere igjennom...fytte grisen altså for et hælvete..De som påstår at det ikke er vondt er flinke til å juge...hehe..

Jeg er 37+3 uker på vei..har termin 24 oktober..=)

Så flott og høre at alt gikk fint med din setefødsel...det gjør at jeg blir litt mere roligere også. Jordmor sa i dag at det er en lege som vil ta i mot barnet og at jeg ville få masse informasjon underveis.

Skrevet

For å si det sånn, setevendinga var MYYYE værre enn selve fødselen... Jeg føder heller en baby til i sete enn å gå igjennom en setevending til... hehe:) Ja, stemmer at det er en lege som tar i mot barnet, og det er en del mennesker inne på fødestua under fødselen. Det er en lege, en eller to jordmødre og et par barnepleiere. Og du kommer til å få masse info underveis.. Dessuten får du en kjempe god epidural, jeg merket ikke riene i det hele tatt... Jeg sovnet, og våknet av at pressriene begynte.. hehe:) det går nok kjempe fint med deg:) Hvor skal du føde??

Skrevet

På episode 5 eller 6 av jordmødre er det en setefødsel.

Skrevet

Det er i episode 6. Men jeg kjente meg ikke igjen i den fødselen... Men hun hadde hatt en setefødsel før, veit ikke om det har noe å si...

Skrevet

Jeg skal føde på Drammen sykehus :-) der som Jordmødrene er spilt inn =)=)

Skrevet

Tanta mi har født 2 stk i sete, det gikk helt fint:-) Hun fikk epidural, som vistnok var standard å få under setefødsler (dette er 11 og 14 år siden), hun sa også at forsøket på å snu dem var MYE verre!!

Lykke til

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Så det funka ikke med akupunktur heller?

Skrevet

Jeg fikk ikke tilbud om akupunktur...

Må si i fra hvordan det gikk da Løvinne med Mathea i magen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...