Gå til innhold

hvem skal vi feire jul hos?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så sinsykt lyst å feire småen sin første jul hjemme med mine foreldre, men føler meg litt egoistisk siden sambo har nok like lyst å være hos sine foreldre. han mener vi kan være begge steder men mener det blir stress, i tillegg kommer min mormor og morfor som bor i spania og ikke ser ofte til å være der. så dere som ikke feirer julen hos dere selv. hos mamma eller pappa sine foreldre. litt nysgjerrig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har feiret med min familie, jeg har ikke kontakt med svigers,

i år skal hele familien min komme til oss i jula.. koselig, gleder meg faktisk i år...

Dere kan jo ta julaften hos en av de og 1 juledag hos en av de da???

Skrevet

hjemme hos oss selv selfølgelig=0)

Gjest Renate&nydelige Christina
Skrevet

hos svigers:-)

Skrevet

hmmm..vanskelig og si...må vel bare følge hjerte ditt og magefølelsen :-)

men jeg hadde prøvd og samlet hele familien på begge sider jeg julekvelden... det skal vi prøve på =)

Skrevet

I din situasjon ville jeg nok vært litt egoistisk og feiret med barnets mormor, morfar, og oldemor og oldefar fra Spania...

Skrevet

vi feiret julen i fjord med hans far og familien hans der. denne julen skal vi feire med min familie. gleder meg masse til det. jeg var så "gavmild" at jeg sa at vi kunne feire med hans familie først fordi jeg syns kanskje det er kjekker å feire julaften med en på 1.5 år enn en på 7 mnd.. hehe.. hun skjønner jo mer i år osv. i tilleggg så har samboeren min to familier .. men eg har sagt at jeg SKAL feire jul med min familie iallefal annenhvert år... hehe.. han syns det er urettferdig men jeg føyer meg ikke på det. jeg har sagt at vi kan feire med hans foreldre sammen om han vil det og de vil det..men det vil de nok ikke...

for din del så ville jeg nok ha feiret med dine foreldre som har mormor og morfar på besøk..

jeg ville aldri delt meg opp på julaften. dere kan jo heller dra i besøk til hans familie første juledag f.eks i stede?

Skrevet

vi sa ifra før lillegutt ble føst at vi gjerne ville invitere alle til oss denne juken.. så får alle hatt første julen sammen med ham liksom... hadde vært veldig vanskelig å velge ellers... neste år skal vi vel feire med mine tror jeg. siden vi feiret med hans ifjor... det var forøvrig første julen vi feiret sammen.. første julen borte fra mamma og pappa er alltid spesiell...

Skrevet

hi hi, må bare si at jeg har tenkt litt likt som siste innlegg... og er også med på det at min familie ikke skal lide for at hans foreldre er skilt...

Skrevet

Vi ferier jul annavært år hos mine foreldre og hos svigers.

I år skal vi være hos mine foreldre og det er jeg veldig gla for, siden dette kommer til og bli en tøff og trist jul samtidig koselig....

Skrevet

Vi tar annehvert år hos mine foreldre og annehvert år hos samboers foreldre. I år skal vi være hos mamma og pappa:o))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...