Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har akkurat blitt alene med sønnen min på 7 mnd. Har ikke kjempemye penger, men kommer til å ha mellom 14-16000 utbetalt i mnd. Har funnet en leilighet nå. Den er nyopppusset og velig fin. Men den har bare ett soverom og er ca. 50 kvm. Jeg kan gjerne ha sønnen min på samme rom som meg, men tror dere det går bra etterhvert som han blir over året? Den er i annen etasje, å det er ingen uteplass der. Sønnen min er jo ikke ute enda, sånn å leker. Men tenker på til sommeren. Men jeg kan jo ta han med meg til stranda å slikt da. Men han kan heller ikke stå ute i vogna å sove mer.. Jeg kan jo gå turer, og prøve å få han til å sove inne.. Denne leiligheten koster 4500 kr. i mnd. Så ikke så veldig dyr.. Må jo evt. bare flytte om det ikke går. Å så har jeg også sett på en annen leilighet. Den er en del større, med to soverom og er 80 kvm. Den har stor hage og fin uteplass. Men den er ikke like fin inne. Helt okey, men ikke like fin som den andre. I tillegg har den teppe, ganske langt i hele leiligheten, å det er jo ikke akkurat noe pluss det heller da.. I tillegg så hørtes det ut som hun som bor oppe er sånn som kan finne på å sitte å følge med på hva jeg gjør og hvem som kommer på besøk.. Veldig fisefin.. Denne koster 5500 kr. mnd. Vet ikke hvem jeg skal velge.. Kan legge til at i den første så bor venninna mi rett over gangen da.. Men vil det gå med bare ett soverom å ikke uteplass, om ikke for flere år, men i allefall 1-2 år..
-spent- Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Det skal ikke være lett nei. Men jeg tror jeg ville valgt det som er best for sønnen din, og deg. Og det er jo den som er størst, har flere rom og uteplass! Og i tillegg koster den jo ikke såååååå mye mer. Tenk til våren og sommeren, når gutten din har begynt å gå, hvor godt det sikkert er å ha uteplass hjemme. Det er den jeg ville valgt da, men det er jo ditt valg. Lykke til:)
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Vanskelig valg, men tror jeg ville gått for den største ja. Uteplass, hage og eget soverom blir viktig etterhvert. Kanskje du får med dama på å ta bort teppet?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Hun vil nok ikke gå med på å ta bort teppe.. Hun vil helst ikke forandre på noen ting i leiligheten.. Hvor mye støv samles i slike tepper tro? Lillegutt skal jo ligge der.. Kanskje jeg skal vente å se om det dukker opp noe annet da.. Vanskelig, for liten by, og ikke allverdens med leiligheter heller.. Hm...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 jeg hadde gått for den minste jeg. Vogna får du opp trappene, ute leker dere sammen, soverom kan deles- Og venninna di bor over gangen. 1000 spart i mnd, og leiligheten er fin. Jeg hadde ikke vært i tvil. Tull å si at den største er best for barnet ditt. Vi bor en voksen og to barn på 55 kvm, ikke noe prob. Vogna drar jeg opp trappene, og han sover videre inne i gangen...
frøy@ Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Ville bare si at vår lille familie på 3 bor på 56 kvm og snuppa vår må sove på vårt rom til hun blir 2 år. Har stor og fin uteplass her da men.. Tror nok jeg ville gått for den lille-rimeligere, uten teppe på gulvet og med venninne rett over gangen! :-) Lykke til! :-)
Twins i magen <3 Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Hadde absolutt valgt den første! Vi bor 3 stk på 48kvm og størrelsen er grei. Kan godt ligge på vårt rom lenge... men pga boligmarkedet som er så på trynet for tiden velger vi å selge og finne noe annet. I tillegg bor vi i tredje etasje og har seks trapper å gå opp...Og det med at venninna di bor over gangen er et stooort pluss! Har ingen i umiddelbar nærhet og dagene kan bli veldig lange når jeg og knøttet går hjemme alene hele dagen mens pappan er på skolen. Så jeg hadde ikke vært i tvil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå