Truseprinsesse Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Hvem syns jeg skal begynne å prøve nå, i april og om et år? Vi tar en liten avstemning for å hjelpe en ubestemt jente. Hehe. Skriv en strek bak alternativet du stemmer på: Høst 07 Vår 08 Høst 08
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Høst 07 - - Vår 08 Høst 08 Du må vel i grunnen bestemme det selv (sammen med mannen) men kanskje du er som meg og trenger et dytt. *dytter* Klem fra ei til som er ambivalent og som selv trenger en dytt.
tertilus Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 synes du skal begynne nå, jeg. vet aldri hvor lang tid det vil ta før spiren sitter. med oss tok det nesten to år...
Truseprinsesse Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2007 Det er nok akkurat sånn det er gitt. Ambivalent som få! Har mast lenge på sambo om å bli gravid og når jeg faktisk får tilbudet så har jeg umiddelbar angst.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg vet!! Hadde ikke mast da, men synes alderen passet for å få "unna" førstemann. Slutta på pillen i mars og gikk i fullstendig panikk. *ler* Går enda og småtripper når mensen er forsinka. Må vel snart bare hoppe i det og droppe gummi. (er litt helsemessige årsaker til usikkerhet, men håper å få rydda unna disse før jul) Lykke til da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå