Fia tobarnsmor Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Trenger tips til godt babygym- stativ. Vi har et med myke leker, men de er vanskelige å få tak i for gutten vår. Han klør i munnen, så trenger noe hardt å tygge på også:-) Noen med tips?
Lykkekløver Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Vi har et fra fisherprice med jungel tema, litt forskjellig å bite på der, både harde og myke ting. Den var dyr, men med mange leker på, småen her har tilbragt maange timer under den. Du kan jo kjøpe noen ringer og henge opp, så har du noe å bytte ut lekene med så han ikke blir så fort lei babygymmen. Jeg henger opp alt som kan henges opp, så han får litt variasjon.
Lillegutt og jeg Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Fest lekene med kraftig gummistrikk slik at ha kan trekke lekene til seg og dermed klare å spise på dem:) På den maten lærer de seg teknikken til den dagen de skal putte mat i munnen selv. De har jo trent seg på å treffe munnen fra babygymmen!
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 vVi har et billig et, uten teppe under. Kan feste alt mulig under der som kan festes med sånne ringer. Kjøpte det på leketøysbutikk for 149 kr tror jeg. Da kan du henge opp både harde og myke ting
Twins i magen <3 Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Hadde en i hardplast til å begynne med, og så tydelig at småtten fikk vondt av å slå på de. Så den ble byttet ut med en i mykt stoff, med teppe under med figurer på som laget diverse lyder, knitrer, rangler og piper, som han kan leke med når han ligger på magen. Når han vil bite på noe gir jeg ham en bitering. Den kan jeg kanskje henge opp da lekene kan taes av
mayaya Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 TAF Toys sin. Der kan tingene dras ned slik at han får smakt litt på dem. Vi liker den iallefall godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå