~sjiraff~ Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Hadde refleksdressen passet til snuppa mi hadde jeg kjøpt den. Dessverre er den altfor kort i ryggen.. (
børdi Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 reflex har jeg til eldste, knallfornøyd.... kan bruke samme dressen i år som i fjor...:-) minsten har foreløpig arvet en reima og en polarn og pyret dress, så de blir brukt i år til han
RundLurt? Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Reflex, du får jo tre reflex dresser til samme pris som en reima, så kan ungen bare slite den ut, om du bruker to på en sesong, har du allikevel spart, også har du bestandig en ren og hel/ fin dress og sende med i bhg! ( reima er oppskrytt, dattra mi sin varte i hele 4 uker, før den var slitt hull på, og vi fikk ikke igjen på reklamasjon heller!)
Monajenten Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Vi har kjøpt Reflex med avtagbart fôr til storesøster i år.
Mille** Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 Vi er veldig fornøyd med reimatec. Om man får 3 dresser for samme pris er helt urelevant for meg, har man reimatec trenger man ikke 3, det holder med en. Er ihvertfall min erfaring. )
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har Reflex til gutten min. Jeg vaska den med eget vaskemiddel og hadde impregnering i. Neste dag hadde gutten min sittet i vann uten å bli våt. Barnehagetanta var nesten sjokka at det gikk ann:) Så jeg kan trygt anbefale Reflex., men det er lurt å impregnere de av og til.
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #11 Skrevet 5. oktober 2007 Reimatec selvsagt =) finnes ikke bedre dress
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå