Gå til innhold

Refleks eller Reimatec vinterdress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skiller 900,-!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde refleksdressen passet til snuppa mi hadde jeg kjøpt den. Dessverre er den altfor kort i ryggen.. :o(

Skrevet

reflex har jeg til eldste, knallfornøyd.... kan bruke samme dressen i år som i fjor...:-)

minsten har foreløpig arvet en reima og en polarn og pyret dress, så de blir brukt i år til han

Skrevet

Reflex, du får jo tre reflex dresser til samme pris som en reima, så kan ungen bare slite den ut, om du bruker to på en sesong, har du allikevel spart, også har du bestandig en ren og hel/ fin dress og sende med i bhg!

( reima er oppskrytt, dattra mi sin varte i hele 4 uker, før den var slitt hull på, og vi fikk ikke igjen på reklamasjon heller!)

Skrevet

dytt dytt

Skrevet

Vi har kjøpt Reflex med avtagbart fôr til storesøster i år.

Skrevet

dytt

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med reimatec. Om man får 3 dresser for samme pris er helt urelevant for meg, har man reimatec trenger man ikke 3, det holder med en. Er ihvertfall min erfaring. :o)

Skrevet

Jeg har Reflex til gutten min. Jeg vaska den med eget vaskemiddel og hadde impregnering i. Neste dag hadde gutten min sittet i vann uten å bli våt. Barnehagetanta var nesten sjokka at det gikk ann:) Så jeg kan trygt anbefale Reflex., men det er lurt å impregnere de av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...