Gå til innhold

Vil dette gå da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat blitt alene med sønnen min på 7 mnd. Har ikke kjempemye penger, men kommer til å ha mellom 14-16000 utbetalt i mnd.

Har funnet en leilighet nå. Den er nyopppusset og velig fin. Men den har bare ett soverom og er ca. 50 kvm. Jeg kan gjerne ha sønnen min på samme rom som meg, men tror dere det går bra etterhvert som han blir over året? Den er i annen etasje, å det er ingen uteplass der. Sønnen min er jo ikke ute enda, sånn å leker. Men tenker på til sommeren. Men jeg kan jo ta han med meg til stranda å slikt da. Men han kan heller ikke stå ute i vogna å sove mer.. Jeg kan jo gå turer, og prøve å få han til å sove inne.. Denne leiligheten koster 4500 kr. i mnd. Så ikke så veldig dyr.. Må jo evt. bare flytte om det ikke går.

Å så har jeg også sett på en annen leilighet. Den er en del større, med to soverom og er 80 kvm. Den har stor hage og fin uteplass. Men den er ikke like fin inne. Helt okey, men ikke like fin som den andre. I tillegg har den teppe, ganske langt i hele leiligheten, å det er jo ikke akkurat noe pluss det heller da.. I tillegg så hørtes det ut som hun som bor oppe er sånn som kan finne på å sitte å følge med på hva jeg gjør og hvem som kommer på besøk.. Veldig fisefin.. Denne koster 5500 kr. mnd.

Vet ikke hvem jeg skal velge.. Kan legge til at i den første så bor venninna mi rett over gangen da.. Men vil det gå med bare ett soverom å ikke uteplass, om ikke for flere år, men i allefall 1-2 år..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det vil gå:-)man blir vant med det meste om man bare vil!Et forslag er jo å kjøpe sovesofa,så kan du evnt la sønnen din ha soverommet som sitt.Men det går jo helt fint om dere deler og:-)

Så lenge du ikke skal ha noen med deg da;-)

Hadde gått for den første du nevner jeg hvertfall...Skal studere snart,vurderer å dele rom jeg og,for å slippe husleie på 8-10000!Alt går;-)

Skrevet

hei. tror du vil klare den store helt fint jeg.

jeg har utbetalt ca 13.500 og har husleie på 5000.

vi klarer oss helt fint:)

jeg delte leilighet medgutten min til han var 18 mnd og hadde heller ikke uteplass eller lignende og det er IKKE å anbefale

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...