Gå til innhold

Bestilt vogn idag jeg =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Emmaljunga Edge Duo Combi ... gleder meg sånn til å hente den i januar.

De sa det var best å bestille ...hvis ikke kunne de ikke garantere at de hadde fargen jeg ville ha ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååh.. Den er fin. Hvor mye koster den?

Skrevet

Bestilt den i Sverige da.

 

Vi må ut med nesten 7200 norske kroner for vogn,stelleveske,ståbrett & adaptere til ståbrett.

Sparer en del på å handle den i Sverige ja ...

Skrevet

Jeg trodde kanskje det ikke var så mye å spare på å handle Emmaljunga i Sverige jeg!?.. Aner du hva prisen er på en City Cross + City bag?

Skrevet

denne vognen koster 7895 her i norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...