Gå til innhold

bare så stolt mamma jeg no!;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa på 17 mnd får så mye skryt i barnehagen. i dag da jeg hentet henne så kom pedlederen bort til meg og lurte på hva vi gjorde med henne på kvelden. om vi satt å øvde og øvde med henne.. for hun var jo bare SÅ FLINK til å snakke.de hadde hørt i går og i dag at hun telte til 8... hehe.. og hun snakker 3 og 4 ords setninger. hun kan navnet på alle de 9 barna og 6 voksne..

hun var i tillegg kjempe flink til å følge med i samlingen. hun hadde sittet helt konsentrert i dag når de fortalte eventyr.

jeg har alltid vært kjempe imponert over henne men nå er jeg i skikkelig lykkerus..;) er kjekt å hente når man får sånne beskjeder..;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy! Klart du blir stolt:) Det hadde jeg også blitt!! Kos deg med skrytet du:)

Skrevet

Så kjempegøy:) Gratulerer med skryt av jenta!!

Ps...hva er trikset? Min lille født i mars 06 prater mye mindre og kan overhodet ikke telle...

Skrevet

så hyggelig da!

håper de skryter av de som ikke sier noe også ; )

alltid gøy når noen skryter av ungene : ))

Skrevet

ja kjempe kjekt å få skryt...

er nok ingen triks egentlig..hehe.. eg prater mye med henne da..;) og har talt tærene og fingrene hennes en stund..;)

hun er bare veldig læreinteressert..;) men er ikke vits i å sammenligne med henne om man skal finne ut om noen er seint ute med språket. for hun er veldig tidlig..

tror nok de skryter av alle barna jeg!;)

Skrevet

Her skravler vi dagen lang her også:) Og snakker mye om farger og hva ting heter, men gutter er vel generelt litt senere ute med språket eller:) Han er en liten klatremus da, helt rå på å komme seg opp på det som kan foreseres, hvem vet kanskje det er litt forskjell på kjønnene after all...:)

Skrevet

ja er jo forsket på det at gutter er litt tregere..så kanskje det er noe i det.. men uansett, er ikke vanlig å snakke så mye som snuppa her gjør altså... din er kanskje mer "vanlig"...

har en venninne med en datter som er født april 06.. og hun sier omtrent ingen ord.. men hun er som gutten din en skikkelig klatre mus..men klarer jo fint å kommunisere da... viser med hender osv hva hun vil.. ;)

Skrevet

bare så vittig. i går kveld så satt hun badebaljen og pekte med en finger. jeg sa dat at hun måtte si at hun var ett år.. sa det bare et par ganger.. og i morges når jeg spurte hvor mange år hun er så holdt hun pekefingeren opp og sa ett år og gliser fra øre til øre. hehe.. er tydligvis i veldig lærehumør for tiden..;)

noen ideer til hva jeg kan lære henne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...