Gå til innhold

Noen som venter IKM på søndag 7.10?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville bare høre om det er noen som venter ikm på samme dag som meg? Jeg er så utrolig spent... Noen jeg kan være spent sammen med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg venter ikm på søndag. Er veldig spent jeg også men kjenner ingen symtomer. Alle andre har jo ømme pupper, stikkende smerter nederst i magen,tisser ofte, halsbrann og lignende så tror ikke at jeg er gravid. Men jeg håper så lenge jeg kan.

Skrevet

Må bare håpe i det lengste, æ klare ikke tenke på annet enn søndag:) e sikker på at tr kommer snikende. Men så har æ aldri hatt en stabil syklus heller. vi får se:) du må holde mæ oppdatert... hadde vært artig om d klaffa for oss:)

Skrevet

Hei. Hvordan går det med deg?

Jeg kjenner fortsatt ingen ting men kjenner heldigvis ikke noe til tanta heller så håper fortsatt.

Skrevet

kjenner ikke de vanlige tr smertene som jeg har, men har hatrt en liten stikkimg i korsryggen i dag, vet ikke hva d kan bety?håper bare...

Har bestemt meg får å teste i morgen tidlig:) kjenner meg selv så godt at jeg klarer ikke vente lenger:)

gleder og gruer meg, e litt redd for å bli skuffa IGJEN. Skal du også teste i morgen? må få høre hvordan d går:) E kjempespent...

Skrevet

den ble negativ... får bare prøve videre neste måned.

enn me deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...