Gå til innhold

Britney for president: (nicket)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er ikke seriøs?!

Du må jo minst være like dårlig mor som henne som kan mene at hun er verdig en president stilling! Vedder på at hele Norge har sett musa di også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøs?

Kjenner du Britney kansje?

Å kan du ærlig si at du synes Bush er bedre?

Skrevet

Britney er mitt idol, min mentor og mitt forbilde. Å hvis vi vil vise frem gøysa vår, er vel det vår sak!!!

Skrevet

Seriøs ja. Det betyr at du er alvorlig. Gud bedre, jeg burde skjønt at jeg ikke måtte bruke så store ord til en som er Britney fan... My bad!

Man trenger ikke kjenne Britney for å forstå at t.o.m Bush gjør en bedre jobb for å styre Amerika. Selv om jeg ikke føler at han er rette kandidaten heller.

Du er sikkert en av dem som mener at en drink med barnet i hånda er heeelt normalt, og det å løpe naken rundt barna (haha) er det mest naturlige i verden! Djeez...

Skrevet

Det er jo strengt tatt ikke deres sak om dere vil vise frem slufsa eller ikke, det er jo oss, resten av verden, som må lide for det...!

Skal vi andre liksom gå rundt å flashe puppene til gud og hver mann?! Ville du likt å få en brystvorte trykka opp i trynet helt plutselig kanskje?

Skrevet

Nakenfest er alltid best!

Du er vel perfekt du da, og vi som har et åpent forhold til kroppen vår tar liksom feil? Hvis et barn vokser opp med nakenhet som en del av hverdagen, blir de mye mer omgjengelige for resten av verden.

Skrevet

Hva trykker du oppi trynet på babyen din når den skal ha mat da???

Sier DEN, for som ditt avkom er det vel ikke annet å gjøre

Skrevet

Mer omgjengelige for resten av verden altså?? Det du oppdrar ved å ha så mye nakenhet i huset er ganske enkelt en mentalt ustabil blotter. Men for all del.. Forstyrrede blottere kan jo kalles omgjengelige...

Skrevet

Jeg trykker hvertfall ikke gøysa mi oppi trynet hennes!

Skrevet

Mor di er en mentalt ustabil blotter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...