Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Vi har 2 barn, jeg er glad i samboer, men finnes ikke interessert i sex med han lenger... Har vi noen sjans til og finne tilbake til hverandre?? Har jo lyst til at det skal fungere.. Har nettopp begynt hos familieterapi og, men det er andre ting vi snakker om der foreløpig.. Noen andre som har opplevd noe av det samme??
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Hei! Vanskelig dette. Men tror kanskje det å jobbe litt med seg selv ved å bruke litt tid på å tenke på hva som tiltrakk deg tidligere til han er en måte til å begynne å komme tilbake til tidligere følelser. Tror at det også kan være viktig å gjøre ting sammen uten at det skal være sex i tankene. Tror mange ganger at det kan være andre problemer som fører til at sexlivet blir dårlig.F.eks en travel hverdag. Tror rett og slett at man må jobbe seg litt tilbake til der man var da man startet forholdet. Jeg og sambo bruker en del stunder på å snakke om hvordan vi var i startet, hva vi følte osv. Det gjør at vi på en måte kommer på hva vi satte pris på og ikke bare tar hverandre for gitt. Vet ikke om dette kan hjelpe dere, men bare noen tanker fra meg. Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå