Gå til innhold

Huff.. Jeg skremte henne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og så bare gråt og gråt hun. Måtte sitte og bysse henne helt til hysteriet ga seg og hun sovnet til sist.

Føler meg så hjelpesløs når hun vræler sammenhengende lenge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan skremte du henne da?

Skrevet

Jeg åpnet en eske, og den bråkte litt for mye for henne.

Tårene trillet stakkars. Og mamma-hjertet gråt også!

Skrevet

Uff, kjenner følelsen... var ute og trillet, og vi satte oss fast i en dør så vognen gjorde noen uvante byks. Da gråt han da! Men gikk over :) Det går helt sikkert fint... de må jo bli vant til litt "skarpe" lyder også - dører som smeller hardt etc... for ikke å snakke om nyttårsaften hvor det smeller i ett sett...

Skrevet

Huff ja, begge mine har hatt ei sånn furteleppe som kommer frem og får en sånn veldig krøll når de blir redde, åå da får jeg vondt da... først kommer leppa og så kommer gråten... stakkars små..

Skrevet

Uff, ja. Kjenner følelsen. Har skremt vesla mange ganger jeg, og. Av og til gråter hun, men andre ganger ler hun så det triller. Ikke så lett å bli klok på hva som er skummelt og hva som er gøy.

Skrevet

Hun er i fin form igjen nå da. Pappa er kommet hjem fra tur, -så nå gliser hun stort! Det er ei skikkelig pappajente

Skrevet

Hunden vår satt og ulte her en kveld, jenta vår ble så redd at hun hylte. Hun er 5 mnd, og har aldri hørt en liten baby hyle på den måten før. Var skikkeli fælt... Så begynte hun å gråte... Men etter noen minutter med trøst var det glemt igjen. Av hun da, ikke meg...

Skrevet

Mammahjertet er vondt og lett og briste. Jeg har fremdeles vondt inni meg fordi jeg gjorde så hun ble redd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...