Marolla Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Og så bare gråt og gråt hun. Måtte sitte og bysse henne helt til hysteriet ga seg og hun sovnet til sist. Føler meg så hjelpesløs når hun vræler sammenhengende lenge.
Marolla Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg åpnet en eske, og den bråkte litt for mye for henne. Tårene trillet stakkars. Og mamma-hjertet gråt også!
Twins i magen <3 Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Uff, kjenner følelsen... var ute og trillet, og vi satte oss fast i en dør så vognen gjorde noen uvante byks. Da gråt han da! Men gikk over Det går helt sikkert fint... de må jo bli vant til litt "skarpe" lyder også - dører som smeller hardt etc... for ikke å snakke om nyttårsaften hvor det smeller i ett sett...
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Huff ja, begge mine har hatt ei sånn furteleppe som kommer frem og får en sånn veldig krøll når de blir redde, åå da får jeg vondt da... først kommer leppa og så kommer gråten... stakkars små..
Søtnosmamma Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Uff, ja. Kjenner følelsen. Har skremt vesla mange ganger jeg, og. Av og til gråter hun, men andre ganger ler hun så det triller. Ikke så lett å bli klok på hva som er skummelt og hva som er gøy.
Marolla Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. oktober 2007 Hun er i fin form igjen nå da. Pappa er kommet hjem fra tur, -så nå gliser hun stort! Det er ei skikkelig pappajente
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 Hunden vår satt og ulte her en kveld, jenta vår ble så redd at hun hylte. Hun er 5 mnd, og har aldri hørt en liten baby hyle på den måten før. Var skikkeli fælt... Så begynte hun å gråte... Men etter noen minutter med trøst var det glemt igjen. Av hun da, ikke meg...
Marolla Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. oktober 2007 Mammahjertet er vondt og lett og briste. Jeg har fremdeles vondt inni meg fordi jeg gjorde så hun ble redd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå