Gå til innhold

Jenter, har dere "dilla"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører stadig om smaker som endrer seg totalt, og ting man plutselig bare mååå ha.

Noen som kjenner seg igjen her?

Selv spiser jeg hele sylteagurker hver eneste dag - noe som er sinnsykt godt :o)

Og marsipan som jeg aldri i hele mitt liv har likt, spiser jeg mer enn gjerne!

Pinnekjøtt liker jeg heller ikke, men det har jeg gått og hatt lyst på i flere uker nå

Merkelig at en endrer seg sånn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PEKING-SUPPE nam nam nam... er så godt med kinesisk mat.

Og jeg spiste på meg store munnsår når jeg hadde dilla på sitron og lime en periode ;-p hehe

Skrevet

jeg har hatt og har dilla på mye forskjellig og nevner i fleng; pærer, tyrkisk pepper-drops, bananer, egg i alle varianter og kjeks med sjokolade.

Skrevet

åååååååååååååååå fy søren nå fikk jeg lyst på marsipan......ååååå takk skal du ha. Men har de begynt å selge det enda da? eller snakker du om rull?? mmm..marsipan med sjokolade fikk jeg lyst på!!!!!!!

Skrevet

Iiiiiiiiiiiiskald melk!!! Kan ikke få nok!!!

Skrevet

Hehe jeg hadde dilla på fiskepinner med ketchup!! det var det beste som fantes ja! og også generelt fisk som jeg ikke er så glad i til vanlig :)

Kunne IKKE spise kylling og fugler/fjær/eggeskall var døden hihi.

Skrevet

Gullbrød er et alternativ til julemarsipanen:)

Skrevet

Julemarsipanen er i butikkene....hehe :o)

Skrevet

lakris.. og så må jeg ha gulrot hver dag, hihi

Skrevet

Jeg har bare avresjoner mot ting jeg elsket.

Greier ikke kaffe og det greide jeg ikke leve uten før.

Klarer ikke egg. Fikser ikke leverpostei og svetter under øynene av tanken på brunost (som jeg elsket før).

Ellers svinger det voldsomt. Søt og klaget veldig her forleden fordi jeg hadde såååå lyst på melkesjokolade. Da mannen kom hjem hadde han kjøpt det til meg, men nei, da greide jeg ikke tanken en gang.

Stakkars mann.

: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...