Gå til innhold

utslag protein på stix.erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.var til jordmor i dag, og hadde 1+ på protein. er i uke 29. alt annet var fint. flere som har erfaring med dette? har det blitt mere utslag senere hos dere? eller går det an at det forsvinner av seg selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har også 1+ på protein..

hatt det siste 1,5 mnd.

Ikke blitt noe mer eller mindre for min del i allefall..

kan forsvinne og kan øke, derfor viktig at de følger med det på hver kontroll. Men 1+ er visst ikke mye da - så bekymrer meg ikke...

Skrevet

hvor ofte har du kontrollert urinen da?skal ikke til kontroll nå før 1 mnd. er det tili å få utslag i uke 29?

Skrevet

Husker ikke når, men jeg vet at jeg hadde utslag på urinen veldig tidlig. Hadde vel 1+ jeg også. Tror faktisk jeg hadde det hele svangerskapet. Fikk det med nr 2 også. Ingen ting mer hendte her heller.....

Skrevet

Hadde det sist hos jordmor, men ikke i går hos legen. Hadde et sist svangerskap fra uke 32. Denne gangen ble det målt i uke 27 hos jordmor.

Det er visst ikke noe farlig når det ikke er kombinert med et el annet annet stoff i urinen. Man skal bare følge med på at verdien ikke øker drastisk samtidig med vekt og vann i kroppen, da det kan være tegn på svangerskapsforgiftning.

Jordmoren min sier de fleste har det på slutten. Ofte er det en del av utfloden som har sneket seg oppi.. sier hun, selvom jeg ikke helt forstår det..

Men altså, ikke farlig=)

Skrevet

Hei...hadde også utslag i uke 30/31 og måtte også vente en månde før nese kontroll siden alt var greit ellers. Siden d hadde jeg ikke noe utslag og er nå uke 39+2. Min lege sa at det kan være at urin stodt for lenge eller jeg ikke hadde vaker meg før orøven riktig nok nedenlit...det har veldig mye og si og vaske seg før urinprøven og det glemte jeg den dagen.

Men vis du er bekymra må du snakke med jm eller legen og du levere inn en ny prøve for og gå helt sikkert.

Lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...