Gå til innhold

søøt bamsedress


Anbefalte innlegg

Skrevet

på hennes og mauritz hadde de en to delt bamse dress, skikkelig god å myk :) men som sagt var den todelt, med knepping på overdelen. er det domt det eller? burde det vært en heldress? jeg er helt grønn..

og burde vell kanskje kjøpe den i str. 56, han skal jo bruke den i første tiden.. som utedress, når vi skal ut å kjøre å sånn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil anbefale deg hel dress når de er så små. så slipper jakka og gli opp og klumpe seg i setet. men det er jo bare smak og behag det da:-)

Skrevet

takk, jeg tenkte også på det, men var ikke helt sikker.. Takk for tips :) kanskje jeg bare skal vente å se litt til :)

søt var den iallefall.. :) mente uansett cubus, ikke H&M.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...