PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Nei, en dame...ser hun ut som en mann??
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Hehe, det samme "lurte" jeg på. Ser jo ut som en dame, men stemmen var jo ikke en kvinnestemme!?
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 joda, litt mørk damestemme
rødt&blått Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2007 Jordmora hadde jo tydelig adamseple.. og så var det stemmen ja. Syns liksom det virket som om det var en mann jeg.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 kan jo være noe jeg ikke har fått m meg da Men hun presenterte seg jo m damenavn mener jeg?? Er hun m mørkt hår vi snakker om sant? M sminke og bh..?
rødt&blått Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2007 Joda, med sminke og bh! Hehe, måtte bare spørre er, for det første jeg tenkte på da jeg så begynnelsen av filmsnutten var; oj, en mannlig jordmor!?! -Meeen jeg kan jo ha tatt feil, hehe!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 He he, ikke vet jeg om d er en mann eller dame...men jeg har hele tiden tenkt at d var en dame i allefall
Gjest Renate&nydelige Christina Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 hehe...syns hun virket litt sur jeg..litt upersonlig:-/ men så har jeg bare min fantastiske jordmor og sammenligne med da:-)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå