Gå til innhold

Atle og Helene's jordmor..?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det en mann.. eller..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, en dame...ser hun ut som en mann??

Skrevet

Hehe, det samme "lurte" jeg på.

Ser jo ut som en dame, men stemmen var jo ikke en kvinnestemme!?

Skrevet

joda, litt mørk damestemme :)

Skrevet

Jordmora hadde jo tydelig adamseple.. og så var det stemmen ja. Syns liksom det virket som om det var en mann jeg.

Skrevet

kan jo være noe jeg ikke har fått m meg da :)

Men hun presenterte seg jo m damenavn mener jeg?? Er hun m mørkt hår vi snakker om sant? M sminke og bh..?

Skrevet

Joda, med sminke og bh!

Hehe, måtte bare spørre er, for det første jeg tenkte på da jeg så begynnelsen av filmsnutten var; oj, en mannlig jordmor!?!

 

-Meeen jeg kan jo ha tatt feil, hehe!

Skrevet

He he, ikke vet jeg om d er en mann eller dame...men jeg har hele tiden tenkt at d var en dame i allefall ;)

Gjest Renate&nydelige Christina
Skrevet

hehe...syns hun virket litt sur jeg..litt upersonlig:-/

men så har jeg bare min fantastiske jordmor og sammenligne med da:-)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...