Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på mørkekjøring i kveld, og lurer litt på hva som skjer. Er det sånn at de har sluttet med at elevene kjører selv i mørket? Eller kan det variere fra trafikkskole til trafikkskole?

Håper noen har tatt lappen i det siste her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok lappen for 3 år siden. Da kjørte vi med 6 elever og to lærere, i to biler til en lang strekke der de hadde satt opp noen dukker og reflekser. Og vi fikk se forskjellen ved å se med nær/fjernlys. Åsså måtte en av oss (jeg) stille meg opp i veien, og så skulle kjærelæreren demonstrere hvor nær han var meg før han klarte ¨å stoppe, når jeg gikk med/uten refleks.

 

Vi byttet på å kjøre til og fra stedet, og viste at vi kunne kjøre i mørket.

 

Men mulig det er endret nå..

Skrevet

Skal ta mørkekjøring selv snart...

 

Helt idiotisk, men man kjører faktisk ikke selv.. Først teori i klasserom, så sitter man på med kjørelærer etterpå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...