Ninga-mor Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Skal på mørkekjøring i kveld, og lurer litt på hva som skjer. Er det sånn at de har sluttet med at elevene kjører selv i mørket? Eller kan det variere fra trafikkskole til trafikkskole? Håper noen har tatt lappen i det siste her!
Niem og Patrick Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg tok lappen for 3 år siden. Da kjørte vi med 6 elever og to lærere, i to biler til en lang strekke der de hadde satt opp noen dukker og reflekser. Og vi fikk se forskjellen ved å se med nær/fjernlys. Åsså måtte en av oss (jeg) stille meg opp i veien, og så skulle kjærelæreren demonstrere hvor nær han var meg før han klarte ¨å stoppe, når jeg gikk med/uten refleks. Vi byttet på å kjøre til og fra stedet, og viste at vi kunne kjøre i mørket. Men mulig det er endret nå..
Miss RM Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Skal ta mørkekjøring selv snart... Helt idiotisk, men man kjører faktisk ikke selv.. Først teori i klasserom, så sitter man på med kjørelærer etterpå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå