Learning to fly Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Hu, hui, skal bli godt å få sove om natten igjen. Han er 6,5 mnd, og våkner 4-7 ganger om natten. Jeg nekter å tro han er sulten så ofte. Så jeg skal gi han mat første gangen han våkner, siden blir det bare trøst å få og vann. Når han så har klart å sove over alle de andre oppvåkniongene utenom den første, ja da regner jeg med han spiser så godt om dagen, att det ene måltidet skal bort også. For samvittigheten min sin del, så må han få mat første gan. Det er 5 timer etter han har sovnet. De andre gangene er jo etter en og to timer osv etter det igjen...
Mild, Marcus & Mille Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 oi, han våknet mye! jeg for min del har blitt velsignet med en rakker som sover fra åtte til sju allerede - nå er han 3 mnd. dette begynte han med da han var seks uker ca, og før det var jeg bare oppe en gang om natta hehe. skjønner ikke hvordan du orker stå opp så mye. flink er du! men du får ha masse masse lykke til ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå