Gå til innhold

Hvor mye brus drikker dere???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, jeg drikker et par glass nesten hver dag. Tab eller pepsi max...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så og si ingenting, kanskje et glass i uken? Men ikke spør hvor mye sjokolade jeg spiser.....;)

Skrevet

1-2 0,5 liter Dr. Pepper i uken

 

Skrevet

Drikker aldri brus, syns ikke det er noe godt.

Skrevet

1-2 glass i uka, men jeg drikker en del saft da,sikkert ikke noe bedre det.

Skrevet

Jeg er "cocacoliker"... Og drikker sikkert 1,5l om DAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Det var utrolig godt å høre, Gamlemor!

Skrevet

Alt for mye....Tør ikke å si det en gang,hehe.

Noen svake sider må man ha....

 

Uff

Skrevet

Ok....sier det veldig lavt....Gamlemor jeg henger meg på deg.

Pepsi Max er min avhengihet:o)

Skrevet

Ja, noen svake sider må man ha. Jeg tenker ofte på de som røyker. Det er mye verre. Og tror ikke det er så veldig sundt med kaffe heller. Det drikker jeg aldri...

Skrevet

Hadde jeg gjort det så hadde jeg ALDRI innrømmet det *flirer*

Nei....går glatt en 1,5 liter her også.Men stopper der altså....

Gjest Renate&nydelige Christina
Skrevet

Hei alle sammen.-)

Mitt navn er Renate og jeg er "addited to Pepsi Max!!!"

Hei Renate!!!!! ( alle ) ¤klapper¤

 

hehehe:-)

Skrevet

Nesten ikke i det hele tatt, men drikker veldig mye jus.

Skrevet

Nei det er ikke mye. Blir vel et glass til fredagspizzaen, om det har blitt kjøpt inn brus.

Skrevet

drikker zero, tab x tra eller pepsi max nesten hver dag...

Skrevet

0.5 liter fredagskvelden og det samme lørdagskvelden

Skrevet

Drikker faktisk ALDRI brus, jeg - drikker bare vann...og amme-te.

Skrevet

Ca aldri.. par ganger i året kanskje.

En skjelden gang når vi er ute og spiser og kanskje til jul, konfirmasjon, barnedåp ol.

Er ikke så veldig glad i det.

Bortsett fra når jeg gikk gravid med snuppa og var sengeliggende med alvorlig hyperemesis. Brusen sprite var ca det eneste kroppen beholdt i 8,5 mnd. uten om intravinøst, hehe.

 

 

Skrevet

før drakk jeg nesten 3 l pepsi max hvær dag,virkelig avhengig.. nå kan jeg kunn drikke vann og solo lett pga kolikk hos minsten..så blir ca 0,5l annavær dag:S

Skrevet

ingenting....men så går det ned et par liter kaffe om dagen da, ikke så bra det heller...

Skrevet

Alt for mye!!! Her i huset er det cola hver dag nesten... Cocacoliker...:)

Skrevet

Ikke mye! Svart brus liker jeg ikke. Drikker derimot mer juice (som heller ikke er det beste men bedre enn brus) Men drikker kun når jeg spiiser jeg, ellers driker jeg vann!

Skrevet

Lite. Kanskje 1-2 glass pr uke.

Sjokolade - derimot - er min last... :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...