Gå til innhold

6 dager over, trenger litt støtte :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde termin på fredag som var,altså er 6 dager over termin...LITT lei, men alt står bra til, så skal ikke klage sånn sett. Var hos jordmor i dag, og hun skulle kjenne om jeg var moden, var nesten ikke moden i det hele tatt....da ble jeg veldig motløs...fikk ikke stippet meg engang :-( Noen som har opplevd det, og fødd innen en uke før for det....eller noen som har noen historier om det....selvom jeg har mistet motet :-)

Det eneste som er lyspunktet er neste fredag, for da blir det igangsetting...er det jeg er innstilt på nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det - er selv 11 dager på overtid! Er førstegangs og har brukt lang tid og mye modningsakupunktur på å bli moden, men det er ingen tegn på at det starter av seg selv i de nærmeste timene. Har hatt et veldig lett svangerskap, så jeg kan ikke klage, men blir litt mentalt utfordret nå på slutten.

Har lest at det er andre som har blitt moden på et blunk bare riene kommer i gang, så det kan jo skje før du aner. Jeg skal til overtidsvurdering i morgen, men jeg tror ikke de evt setter i gang før over helgen. Selv om både min kjære og jeg er veldig spente og nysgjerrig på arvingen, så prøver vi heller å se det positive i hver dag/natt som går uten at det skjer noe. Lager god mat og bruker mye tid sammen - det er de siste dagene vi ha som kun to i heimen!

Jeg har også hatt dager med motløshet, men har funnet ut at det er lite å gjøre med det, så nå er dagene mye bedre og nattesøvnen også betydelig bedre siden jeg er mer avslappet.

Vet ikke om det var så mye trøst, men tenk på at vi er flere i alle fall :-)

Lykke til!

Skrevet

Er 4 dager over her...man 1.og skjønner veldig godt at du vil klage litt:):):) Er jo ikke bare bare å gå å "vente". Er selv i veldig bra form men er jo så spent på hvem det er som vokser inni meg og håper snart noe skjer. Har ingen spesielle tegn på at jeg er nær fødsel eller, men skal til jordmor i morra så får høre hva hun har å si. Uansett er det ikke lenge til vi er blitt mammaer da, vi får tenke på det:):):) LYKKE TIL!!

Skrevet

Takk for svarene, har brukt både modningsakupunktur og bringebærblad, men ser ikke det har hjulpet til å modne :-) Mulig det har sin virkning under fødselen og i tiden etterpå, det gjenstår og se.

Er mye opp og ned, når det gjelder motløshet egentlig...så lenge alt er bra med babyen så er jeg fornøyd, må tenke litt sånn, vi er jo heldige som blir mødre snart, selvom vi må gå 10-14 dager over. Tenk på den opplevelsen og følelsene vi har i møte, mye spennede og nytt som skjer :-)

Lykke til, til dere andre også.

Skrevet

7 dager over termin i dag jeg, så jeg skjønner deg veldig godt!!!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...