Guttemamma75 Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Etter 3 pp kom det i dag et stort pluss på testen.. Så nå bærer det videre inn til 1.trimester... Ønsker dere alle lykke til med prøvingen!!!
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Gratulerer! ) Håper du får et fint svangerskap!
april d. Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Gratulerer! Det var hyggelig! Lykke til videre i svangerskapet!
Guttemamma75 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2007 Takk for alle lykkeønskninger.. Er så uvirkelig det hele - måtte ta en test til i kveld for samboeren min var nå ikke heeelt sikker på at dette kunne stemme... Men joda, nok et stort og enda sterkere pluss tegn kom opp så nå er det iallefall offisielt!!!!!!
Dotten Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Oj. Gratulerer så masse med en liten spire og lykke til
2prinsesserogbim Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 gratulerer så masse og lykke til i svangerskapet... jeg sitter å venter.. ikm i går, ingen mens...
bittelill Skrevet 5. oktober 2007 #11 Skrevet 5. oktober 2007 Gratulerer! Heldig du er som det gikk så fort for Kos deg med svangerskapet
evius fikk junigutt Skrevet 5. oktober 2007 #12 Skrevet 5. oktober 2007 Gratulerer kjempemasse. Vi har også termin i juni - fant det ut i dag. Sees på 1.tri )
Lillegull og spiren Skrevet 5. oktober 2007 #14 Skrevet 5. oktober 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ....GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:) Så utroooooooolig heldig du er:) kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen:) åååååå det var koselig å høre. Endelig var det deres tur:) håper jeg kommer etter deg snart:) stoooor høst klem fra baas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå