Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 fikk en tynn svak, men hel strek..har det noe å si at streken er tynnere enn den andre ??
Kondis som en murstein Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Nei, en strek er strek sies det:o)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Da blir det visst to tette her..18,5 mnd i mellom;) tatt ceracette, ammet og ikke fått tilbake mensen etter fødsel..hehe, da er det en som virkelig har bestemt seg for å komme frem gitt;) Bestilt legetime imorgen da, ta blodprøve for sikkerhets skyld, så da kommer jeg inn hit etter timen og roper ut dersom det er tilfelle..men foreløpig er jeg bare en liten anonym;=)
Twins i magen <3 Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Åh, så koselig Ja de sier strek er en strek... fikk også kjempesvak strek da jeg ble gravid,og måtte ta SEKS tester før jeg trodde på det. Legen min måtte le da jeg sa det.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Ja, da er jeg sikkert jeg og;) hehe, spennende;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå