Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg gikk for å hente gutten min i bhg en dag og da kjørte det forbi en firmabil, han ene stakk ut hodet og laget kyssemunn til meg og ropte et eller annet. Jeg ble skikkelig irritert på de. Så hentet jeg ham i bhg og gikk opp i et boligfelt, der så jeg bilen til de og jeg gikk bort og kjeftet på de i bilvinduet. De forst tydeligvis ikk norsk og jeg måtte kjefte på engelsk. De nektet jo selvfølgelig, så jeg gikk bare etter jeg hadde kjeftet ferdig. Uff, tenker nå at jeg kanskje overreagerte veldig, men jeg synes det er så frekt og de kunne virkelig har skremt unge jenter på den måten. Hva ville dere gjort? Synes dere jeg overdrev? Huff, tenker og at de kan jo være farlige og, ser de meg igjen blir de kanskje dritforbanna.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Hadde det vært meg hadde jeg sikkert bare gitt faen - ikke brydd meg. Men det er meg.
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg hadde tatt det som en uskyldig spøk... Hender titt og ofte her..
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Nei, det hadde jeg ikke giddet å bry meg om!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 jeg kunne i det lengste stukket meg til og himle med øynene. men hadde aldri giddet og kaste bort tiden min på og kjefte på barnslie mannfolk
våken_om_natta Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg hadde tatt det som et kompliment! Der har du meg... ;-)
Kondis som en murstein Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Hadde himla med øya eller lagd "sinna-øyne" (hehe), men hadde ikke gått fram til dem og kjeftet, nei...
Skravlemamman Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Så tøff du er:-) Godt at noen sier fra om at sånt bare ikke er greit!
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 Huff, føler meg ikke særlig tøff lenger, tenker at de kanskje kan være farlige og kommer for å ta igjen. He he. Mannen min sier jeg er paranoid. MEN synes ikke det er greit at menn gjør slik, mange jenter kan føle seg truet av det.
Skravlemamman Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 Nok en gang....du kan bare være stolt av deg selv, kvalme idioter...
Gjest Renate&nydelige Christina Skrevet 4. oktober 2007 #11 Skrevet 4. oktober 2007 Hallo..hva er vitsen med å kjefte på de? Noen mannfolk er bare skapt slik...iallefall utenlendinger!! Jeg pleier bare himle med øynene eller sette i et stort glis..da blir dem flaue som regel hehe:-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. oktober 2007 #13 Skrevet 4. oktober 2007 Hadde brydd meg ett visst sted
AneB Skrevet 4. oktober 2007 #14 Skrevet 4. oktober 2007 hadde vinka, sendt et slengkyss og tatt det som et stort kompliment Typisk norsk å kjefte og bli forbanna for noe sånt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå