Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk for å hente gutten min i bhg en dag og da kjørte det forbi en firmabil, han ene stakk ut hodet og laget kyssemunn til meg og ropte et eller annet. Jeg ble skikkelig irritert på de. Så hentet jeg ham i bhg og gikk opp i et boligfelt, der så jeg bilen til de og jeg gikk bort og kjeftet på de i bilvinduet. De forst tydeligvis ikk norsk og jeg måtte kjefte på engelsk. De nektet jo selvfølgelig, så jeg gikk bare etter jeg hadde kjeftet ferdig.

Uff, tenker nå at jeg kanskje overreagerte veldig, men jeg synes det er så frekt og de kunne virkelig har skremt unge jenter på den måten.

Hva ville dere gjort? Synes dere jeg overdrev?

Huff, tenker og at de kan jo være farlige og, ser de meg igjen blir de kanskje dritforbanna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det vært meg hadde jeg sikkert bare gitt faen - ikke brydd meg. Men det er meg.

Skrevet

Jeg hadde tatt det som en uskyldig spøk...

Hender titt og ofte her..

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke giddet å bry meg om!

Skrevet

jeg kunne i det lengste stukket meg til og himle med øynene. men hadde aldri giddet og kaste bort tiden min på og kjefte på barnslie mannfolk

Skrevet

Jeg hadde tatt det som et kompliment! Der har du meg... ;-)

Skrevet

Hadde himla med øya eller lagd "sinna-øyne" (hehe), men hadde ikke gått fram til dem og kjeftet, nei...

Skrevet

Så tøff du er:-) Godt at noen sier fra om at sånt bare ikke er greit!

Skrevet

Huff, føler meg ikke særlig tøff lenger, tenker at de kanskje kan være farlige og kommer for å ta igjen. He he. Mannen min sier jeg er paranoid.

MEN synes ikke det er greit at menn gjør slik, mange jenter kan føle seg truet av det.

Skrevet

Nok en gang....du kan bare være stolt av deg selv, kvalme idioter...

Gjest Renate&nydelige Christina
Skrevet

Hallo..hva er vitsen med å kjefte på de?

Noen mannfolk er bare skapt slik...iallefall utenlendinger!!

Jeg pleier bare himle med øynene eller sette i et stort glis..da blir dem flaue som regel hehe:-)

Skrevet

Hadde brydd meg ett visst sted

Skrevet

hadde vinka, sendt et slengkyss og tatt det som et stort kompliment :)

Typisk norsk å kjefte og bli forbanna for noe sånt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...