Gå til innhold

Oisann dere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo og jeg har treårs-dag i morgen. Så jeg spurte han før han dro på jobb nå om han ønsket seg en liten ting, også sa han nei og lurte på om jeg ønsket meg noe. Deretter sa han at han skulle en tur til byen uansett i morgen, så jeg måtte bare si ifra om han skulle kjøpe en liten ting. Jeg sa sånn litt på tull at det fineste han kunne gi meg ikke kostet noe(baby). Da sa han at jeg bare må slutte på pillen i kveld om jeg vil det da.

Så det blir kanskje prøving allerede neste måned på meg, men jeg kjenner jeg blir litt redd og føler meg plutselig ikke klar likevel.

Noen andre som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp!kjenner meg litt igjen:)

sambo sa i går at det er mulig vi kan prøve nå i oktober:)

det er liten sjans for det men at det blir prøving i november var det visst stor sjans for:)hehe

kjente jeg ble skikkelig glad men samtidig så kom det litt brått på kan du si:)

er ikke mer enn ca en uke siden han sa slutten av desember eller januar.

men jeg føler meg klar men er bare litt nervøs for å ta det store skrittet å gjøre noe så stort:)hehe

men gleder meg veldig også kjenner jeg!

Skrevet

hvor bor du?

jeg kjenner at jeg fortsatt er helt satt ut av det samboer sa. hehe. prøver å gjøre en oppgave her, men det ble ikke så lett når jeg plutselig ble helt rar i magen. hadde jo i utgangspunktet tenkt å starte prøvinga til neste år i denne tiden, men så forskjøv vi det til april og nå plutselig skal vi kanskje prøve?

får jo helt noia jo. er jeg klar?

åååh.

Skrevet

jeg bor i hønefoss!:)

ja jeg ble litt satt ut jeg også:)hehe

ja jeg har oppgaver å gjøre jeg også men klarer ikke å konsentrere meg om noe annet en baby for tiden.

jeg klarer altså ikke å tenke på noen annet en baby!:)

vi hadde i utgangspunktet tenkt på å prøve sein sommer 2008 og så ble det januar og nå november!:)

så er litt overasket jeg også og det kom litt brått på men er samtidig kjempe lykkelig for det:)

vi kommer kanskje inn på bli gravid og ut svangerskapet samtidig vi da!:)morro:)

jeg tror nok at man aldri blir 100%klar når man er førstegangsfødende for man veit jo ikke hva man går til:)

men klarere enn det jeg er nå blir jeg nok ikke.

Skrevet

jeg er sikkert bare usikker på om jeg er klar siden det kom så brått på. nå har jeg kjøpt inn kosttilskudd for gravide som jeg kanskje begynner med. det inkluderer folat og en rekke andre vitaminer og mineraler. får ta en nærmere prat med mannen når han kommer hjem fra jobb i kveld. raaart det her. :)

Skrevet

ja det er nok det:)hehe

jeg har jo hatt en dag å tenke på og det er ikke så "skremmende" i dag som i går.så jeg bare går å gleder meg nå! men når vi først begynner å prøve da blir jeg nok kjempe usikker igjen:)hehe

jeg har også begynt med folat og kosttilskudd.

du får holde oss oppdatert da!:)hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...